Onko jalkapallosta kiinnostuneita?

Originally posted by johtaja
New England Patriots on kyllä mun suosikki:D
Asiaa, bro. Täältä ääni St. Louis Ramseille. Marshall Faulk on Jumala.

Milläs seuraat, kun ei ole noita kanavia töllössä kuin ne pakolliset Yle 1, Yle 2 ja MTV? Muuten kyllä seuraisin. Uskallan tunnustaa, että tykkään kyllä Liverpoolista (Hyypiän ansiosta). Suosikkini ovat kyllä ManU ja Chelsea.

Joo, serie A Italiasta on kyllä kovatasoinen, sitä en kiellä. En vaan ole ikuna ollut italialaisen jalkapallon ihailija, pikemminkin päinvastoin. Kai perua siltä ajalta, jolloin maajoukkue keskittyi liikaa puolustamiseen ja filmailuun. (Totuuden nimessä on sanottava, että englantilainen futis osaa olla hyvin ennalta-arvattavaa ja puuduttavaakin. Silti suosikkiliigani.)

Originally posted by maneater
Tottakai! Arsenal on suosikkijoukkue ja Liverpool syvimmän inhon kohde:D . Luottavaisin mielin kauteen...

Tottakai! Liverpool on suosikkijoukkue ja Arsenal syvimmän inhon kohde. Luottavaisin mielin kauteen... :thumbs: :evil:

Heh. Taidatkin olla ainoa Liverpool-fani tässä maailmassa, joka lähti luottavasin mielin...;) .

No eipä silti, olisihan se kiva jos muutkin kuin ManU ja Arsenal pärjäisivät. Liverpoolilta se tosin vaatisi valmentajan vaihtamisen välittömästi.

Originally posted by maneater
Heh. Taidatkin olla ainoa Liverpool-fani tässä maailmassa, joka lähti luottavasin mielin...;) .

Tota kyllä epäilen.. Kuka ei omaan suosikki seuraansa luottaisi? mutta realisti pitää olla! ööö vai pitääkö?:whip:

Valmentajan vaihdos vois kyllä piristää.. ja onko Hyypiän parhaat päivät JO ohi:(

Taitaa olla, että tällä palstalla ei jalkapallosta keskustella. Yritän silti. Onko kukaan käynyt Valioliigan peleissä paikapäällä? Itse olen menossa talven aikana. Kertokaa jotain kokemuksia itse pelistä, lippujen ostosta yms.

En ole käynyt katsomassa paikan päällä.Ehkä hieman :offtopic: mutta jos ketään kiinnostaa freestyle-futis.Ei siis mikään footbag.Niin kannattaa etsiä googlella nimellä Soufiane Touzani.Jätkä on joku Belgialainen, tehnyt kolme eri videota,kaikki hullun hyviä.Rupeaa naurattaa ku tollaisen jälkeen katsoo Niken Freestyle-futis mainoksia! Pallolla voi näköjään tehdä tällaistakin...

Liverpoolin otteita täälläkin seuraillaan ja Manua vihataan... Arsenaalistakaan en tykkää, mutta ei niitä voi vihatakkaan nätin pelin takia...

Lauantaina oli jännä matsi kun Fulham johti jo 2-0, mutta Liverpool teki sit 4-maalia.

No tälläkaudella ei mestaruutta tule mutta Muurisen sanoin "Eteenpäin on menty".

Mä katon vaan Isoja kisoja. EM ja MM.
Viime EM-kisoja ei tullut paljon seurailtua, kun oli tuo intti sopivasti päällänsä, mutta Kreikan puolella oltiin alusta asti. Voitin muuten melko monet munkki kahvit Kreikan ansiosta :)

Noh kaikkea mitä vaan telkusta tulee seuraan kyllä tarkkaan. Englannista suosikkini olisi varmaan Birginham. Mutta kaikkien aikojen paras joukkue minun mielestäni on FC Barcelona.

Keskiviikkona Barca vs. Milan odotan innolla.

Kyllä tulee jalkapalloa seurattua. Fiksut voivat jopa keksiä suosikkijoukkueeni nimimerkistäni. :D

jåå kyllä oma laji kiinnostaa.tosin enemmän katon mestareiden liigaa..

Ite oon pelannu futista joskus ikävuosina 6-15. Sittemmin se harrastus loppui kiinnostuksen puutteeseen. Ennen tuli ihan aktiivisesti seurattua kaikki maaottelut ja cl-matsit, mutta nykyään ei jaksa seurata senkään vertaa. Ikinä ei oo oikein mitään suosikkijoukkuetta ollu mistään maasta, suosikkipelaajia lähinnä ihan satunnaisista joukkueista...

Mutta tulee sitä vielä kavereiden kanssa kesäsin potkittua ja oltiimpa puulaakiturnauksessakin vähän matsaamassa tässä loppukesästä. Joukkueen nimi oli aina varma Fc Alapään Kosketus... :D

Li-ver-POOL Li-ver-POOL Li-ver-POOL (to the tune of "Here we go")

teri sanoi:
Taitaa olla, että tällä palstalla ei jalkapallosta keskustella. Yritän silti. Onko kukaan käynyt Valioliigan peleissä paikapäällä? Itse olen menossa talven aikana. Kertokaa jotain kokemuksia itse pelistä, lippujen ostosta yms.

Kävin vuonna 1998 kattoo Lontoossa Arsenal-Wimbledon -matsin, jossa Gunners jyräsi vastustajat 5-0. Liput järjestyivät matkatoimiston kautta. Tunnelma oli hieno, vaikka Pool ei pelannutkaan. Vuotta myöhemmin tein pyhiinvaellusmatkan LEGENDAARISELLE Anfield Roadille. Harmi vaan, ettei kausi ollut vielä alkanut, enkä siis päässyt nauttimaan itse otteluista. Mut pelkkä stadionkierroskin oli ihan A-okay. Tarkoitus olisi kuitenkin ennen kuolemaa nähdä Redsin pelaavan Stadikan lisäksi (Hakan rökitys) kotikaupungissaan.

Yheksättä kautta pelaan tätä kuninkaiden mutapalloa, joten eiköhän kiinnosta ainaki jonku verran.. Suosikki Valioliigassa ollu Manu jo pitkää johtuen siitä et faija toi joskus Manun fanikamoja himaa mulle :)

Ainoo liiga mitä oikeestaa vihaan tällä hetkellä on Italian Seria A! Ne saatanan liimaletit on nii helvetin idiootteja niillä sukelteluillaa ja muilla näyttelemisillä et vois asialle tehä jotai :curs: . (muuten ei oo mitää niitä vastaa)
Ratkasunki oon tälle asialle jo kehittäny. Laitetaan ne pelaamaan nää matsinsa hiekalle ni eiköhä näyttelemine vähentyis n.1500%. Tai oikeestaan rakennetaan niille sorakenttiä ni loppuis koko näytteleminen.. Sattuispaha oikeesti niitä ainaki :whip:

kiinnostuneita olemme!

Juu, monta suosikkijoukkuetta löytyy.
Englannissa: Arsenal :rock:
Italiassa: Inter tai Milan
Espanja: Barsa tai Real
Saksassa: Werder Bremen
Hollannissa: Heerenveen
Belgiassa: Anderlecht
Ranskassa: AFC Monaco
Ruotsissa: Malmö FF
Suomessa: Fc KooTeePee

Kaikkein rakkaimmat ovat Arsenal ja KooTeePee! :rock:

Thimbou sanoi:
..Mutta kaikkien aikojen paras joukkue minun mielestäni on FC Barcelona.
Keskiviikkona Barca vs. Milan odotan innolla.

Barca-Milan on kyllä syksyn odotetuin kamppailu. On taas Barcakin saanu semmosen joukkueen kokoon ja rivit kuntoon ettei paremmasta väliä, vaikka Realia kyllä kannustankin. Odottelen jo kun Deco, Eto'o ja Ronaldinho, ludovic giuly pyörittelee Milanin kumoon
:rock: :rock:

A2J sanoi:
Barca-Milan on kyllä syksyn odotetuin kamppailu. On taas Barcakin saanu semmosen joukkueen kokoon ja rivit kuntoon ettei paremmasta väliä, vaikka Realia kyllä kannustankin. Odottelen jo kun Deco, Eto'o ja Ronaldinho, ludovic giuly pyörittelee Milanin kumoon
:rock: :rock:

ei voi muuta kuin yhtyä tuohon. Olen itse Real-"fani" :worship: niinkuin aikaisemmin kerroin, mutta ei voi muuta kuin ihailla Barselonan hyökkäyskalustoa( :5: :hyper: :rock: )
edes itse :david: , ei vois niille mitään!

Back
Ylös Bottom