Dopey
Easy like Sunday morning
Asiaa, bro. Täältä ääni St. Louis Ramseille. Marshall Faulk on Jumala.Originally posted by johtaja
New England Patriots on kyllä mun suosikki:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asiaa, bro. Täältä ääni St. Louis Ramseille. Marshall Faulk on Jumala.Originally posted by johtaja
New England Patriots on kyllä mun suosikki:D
Originally posted by maneater
Tottakai! Arsenal on suosikkijoukkue ja Liverpool syvimmän inhon kohde:D . Luottavaisin mielin kauteen...
Originally posted by maneater
Heh. Taidatkin olla ainoa Liverpool-fani tässä maailmassa, joka lähti luottavasin mielin...;) .
mutta jos ketään kiinnostaa freestyle-futis.Ei siis mikään footbag.Niin kannattaa etsiä googlella nimellä Soufiane Touzani.Jätkä on joku Belgialainen, tehnyt kolme eri videota,kaikki hullun hyviä.Rupeaa naurattaa ku tollaisen jälkeen katsoo Niken Freestyle-futis mainoksia! Pallolla voi näköjään tehdä tällaistakin...Ääh.. Oakland Raiders. Warren Sapp on päällikkö.Dopey sanoi:Asiaa, bro. Täältä ääni St. Louis Ramseille. Marshall Faulk on Jumala.

teri sanoi:Taitaa olla, että tällä palstalla ei jalkapallosta keskustella. Yritän silti. Onko kukaan käynyt Valioliigan peleissä paikapäällä? Itse olen menossa talven aikana. Kertokaa jotain kokemuksia itse pelistä, lippujen ostosta yms.

Thimbou sanoi:..Mutta kaikkien aikojen paras joukkue minun mielestäni on FC Barcelona.
Keskiviikkona Barca vs. Milan odotan innolla.

A2J sanoi:Barca-Milan on kyllä syksyn odotetuin kamppailu. On taas Barcakin saanu semmosen joukkueen kokoon ja rivit kuntoon ettei paremmasta väliä, vaikka Realia kyllä kannustankin. Odottelen jo kun Deco, Eto'o ja Ronaldinho, ludovic giuly pyörittelee Milanin kumoon
![]()
![]()
niinkuin aikaisemmin kerroin, mutta ei voi muuta kuin ihailla Barselonan hyökkäyskalustoa( :5:
)
, ei vois niille mitään!