Koitin kaikin voimin etsiä trediä, jossa olisin tätä voinut kysyä, mutta en millään löytänyt. Kun olen juoksemassa pidempää matkaa, niin sisäreidet alkaa hankaamaan toisiaan vasten ja se ei tunnu yhtään kivalta. Koskee niin s-tanasti:curs: Kehnonko minä siihen keksin, että ongelmaa ei esiintyisi. Ja toinen on se, että nännit alkaa hankaamaan paitaa vasten ja sekin tuntuu yllättävän vittumaiselta.
Tänään kävin lenkillä ja reidet hankasi toisiaan vasten. Siinä kipukynnystä koeteltiin, kun kotiin asti vääntäydyin. Huomenna pitäsi taas päästä lenkille. Minkä minä keksin tähän ongelmaan?
Niin ja minkälaisia muita ongelmia teillä esiintyy juostessa? Keskusteltakoon tässä triidissä niistä ja jaetaan tietoutta, miten ongelmat vältetään
Tänään kävin lenkillä ja reidet hankasi toisiaan vasten. Siinä kipukynnystä koeteltiin, kun kotiin asti vääntäydyin. Huomenna pitäsi taas päästä lenkille. Minkä minä keksin tähän ongelmaan?
Niin ja minkälaisia muita ongelmia teillä esiintyy juostessa? Keskusteltakoon tässä triidissä niistä ja jaetaan tietoutta, miten ongelmat vältetään