Ongelmia digiboksin kanssa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tuossa ostettua phillipsin digiboksi antenniverkkoon ja siihen canal+ kortti kyytipojaksi. Tänään tuli sitten tuo canal+ kortti postissa ja löin kortin sisaan ja kuva näky selvästi ilman minkäänlaisia ongelmia. Pari tuntia eteenpäin, niin kuva rupes pätkimään ja kohtahan se ei näkyny ollenkaan. Asensin koko boksin uudestaan ja kas kummaa, canalin kanavia ei löydy enään ollenkaan vaikka kortti on sisässä. Boksi kyllä tajuaa että siellä on kortti sisässä, mutta mitään ei tapahdu.

Ilmeisesti tuossa olisi pitänyt heti vaihtaa tuo canalin pin koodi, muttakun sitäkään ei lähetetty mukana vaikka sopimuksessa sanottiin että se lähetetään kortin mukana. Sen sain sitten asiakaspalvelusta, mutta eihän se enään auta kun ei kanavia löydy. :curs:

auttakee kun oon tälläne :david:

soita asiakaspalveluun ja valita kovaan ääneen kun ei toimi. ei tollasta ongelmaa osaa täällä kukaan ratkaista (en ainakaan usko).

Edit: Siis todennäköisesto boksi kusee, softa luultavimmin, joten resetoi koko helahoito, tai hommaa jostain päivitys. :)

Tällainen ongelma on mun Digiroskan kanssa. Ääni ja puhe kuulkee eri aikaan. Eli suu käy eri tahtia kuin ääni. Ja ilmaiskanavat BBC, Eurosport, MusiikkiTV, ym. muut eivät näy digiboksin kautta. Eipä ole tällaisesta asiasta missään mainostettu. Ilman digiboksia näkyvät. Olen kaapeliverkossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom