Ongelmana rinnat

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Rintani ovat raskaat ja leveät, johtuen muutama vuosi sitten nopeasta laihtumisesta kaikki lihas paloi ja rasva jäi. Kysyisin neuvoa miten saada rinnoista ylimääräinen rasva pois ja lihasta tilalle. (tavoitteena pienempi kuppi ja tietysti pienempi rinta) Käyn salilla säännöllisen epäsäännöllisesti, työpaikan sali joten ei ohjaajaa.
Kaipaisin ohjelmaa mikä keskittyisi tähän ongelmaan sekä tietysti koko kroppa kokonaisvaltaisesti.
Olen jo katsellut näitä näillä sivuilla olevia mutta mikään ei oikeen tunnu natsaavan. Ideoita?
( paino 58 kg ja pituus 165 cm)
Kiitti jo etukäteen

Itselläni taas on tosi pienet tissit (kauhee murheenkryyni) jotka häviää lähes olemattomiin dietatessa :jahas:

Rintatreenin myötä olen saanut tissin alle mukavasti lihaa. Rinnathan ei treenissä kasva, mutta kyllä mä väittäisin, että ne on ryhdikkäämmät ja muodokkaammat (eikä mitkään ketunnokat) kuin joskus ennen :D

Eli kannattaa panostaa tietysti kroppaan kokonaisvaltaisesti, ei vain yhteen asiaan. Suhteellisen lyhyessä ajassa koko runko rupiaa näyttämään paremmalta. Mutta jos nyt tuohon tissiosastoon pitää erityisesti puuttua, niin suosittelisin tekemään vinopenkkiä (ottaa rintalihaksen yläosaan, tuo sitä ryhdikkyyttä) ja ihan tasapenkkiä joko tangolla tai käsipainoilla. Ja selän/hartioiden leveyskin auttaa luomaan sellaista tiettyä visuaalista illuusiota..

Ja treenin muötä sitä oppii tuntemaan itsensä paremmin ja hyväksymään tietyt asiat.. nekin, joille ei voi mitään. Tsemppiä treeniin :whip:

Voi voi, tuskailen itse jatkuvasti kasvavan rintapanssarin kanssa: ensin c->d sitten yhtäkkiä E ja jopa F! Mulla kyllä vaikuttaa se, että tuli 8 kiloa painoa lisää. Mutta sitten rupesin miettimään, että noilla rinnoilla on tulevaisuudessa ihan oikea funktio: miltä luulet niiden näyttävän raskauden/raskauksien jälkeen? Jos olet kovin nuori, niin luultavasti asia ei tunnu vielä ajankohtaiselta, mutta mitään radikaalia (leikkaus tms.) ei kannata tehdä ennen kuin on saanut lapsia. Kuntosalilla tai dietillä ei kai kuitenkaan pysty tekemään rinnoistasi sellaisia minkälaiseksi kuvittelisit unelmatisut.

Silti rintalihasliikkeitä ei kannata unohtaa. Edellä mainittiinkin jo hyviä liikkeitä, joihin lisäisi peck deckin ja ristikkäistaljan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom