Ongelmana löysä vatsanahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lamaso
  • Aloitettu Aloitettu
Hei. Kahlailin tuossa läpi ketjuja, mutta en oikein löytänyt aiheesta hyvää keskustelua.
Ongelmana on siis löysä vatsanahka. Olen synnyttänyt viimeisen viiden vuoden aikana kaksi lasta. Juoksen 2 krt viikossa ja käyn salilla 3 krt viikossa ja pelaan 1 viikossa. Olenkin kiinteytynyt tosi paljon ja jalat ovat hyvässä kunnossa. Ongelmana on vatsa, olen treenannut vatsaa monilla eri harjoituksilla ja tunnenkin vatsalihakset rasva- ja nahkakerroksen alta. Nahka on repeytynyt aika paljon raskauksissa. Kertokaa mulle neuvoja mitä teen, diettaanko vaan niin, että ihan kaikki rasva katoaa vatsasta ja treenaan edelleen isommilla painoilla? Ja opin vaan elämään löysään kanssa?

Tuntemani naiset jotka ovat onnistuneet pudottamaan painoa rivakkaan tahtiin ovat kamppailleet saman löysänahkaongelman kanssa, mutta kuulema se iho kutistuu kun antaa vaan aikaa. Pari vuotta tjsp. Rasvan poissaamisesta ei siis ole asia kiinni lain.;)

edit. mutta jos siis sitä läskiäkin on edelleen jäljellä, niin siihen pätee samat keinot kuin tähänkin asti, tsemppiä!

Minun neuvoni olisi, opi elämään sen kanssa :). Joillakin naisilla vatsa palautuu täysin synnytyksistä, mutta toisilla taas ei täysin koskaan. Se on kuitenkin varmaa, että jonkin verran sitä palautumista tapahtuu kaikilla. Tietysti rasvan/lihasten määrä vaikuttaa vatsan ulkonäköön myös. Sinä kuntoilet ja pidät itsestäsi huolta ja olet ilmeisesti ihan normaalivartaloinen, se on hyvä juttu. Relaa, nauti elämästä ja naiseudestasi :).

Mulla sama ongelma. Synnytyksestä reilu vuosi ja nahka edelleen. Huomaan kyllä , että se koko ajan kiristyy mutta tooodella h-i-t-a-a-s-t-i! ehkä parin vuoden päästä normaali suht...sillon tosin ajattelin toista lasta joten...parempi kait opia elämään sen kannsa!

Mut hei, onneks kokouikkarit on nyt muotia!! :)

Samaa vikaa....

Eilen kyllä helpotti nähdä kuva pikku bikineissä hilluneesta julia robertsista. Näkyy olevan myös julkkisäitien ongelma.
Itsellä ei sentään pelkoa, että näkyis kansikuvissa pitkin maailmaa mahanahkat :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom