GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

omron bf500

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kisuw
  • Aloitettu Aloitettu
Keksin!!!:hyvä:

toisiin mittauksiin verrattuna suurempi rasva% johtuu siitä, että omron laskee yleiseen rasvaan mukaan sisäelinten ympärillä olevan rasvan!

Elikäs jos haluaa tietää ns. näkyvän rasvan % kropasta, saa sen laskettua nätisti miinustamalla kokonaisrasvakiloista sen eritellyn sisäelinten rasvan määrän, ja laskemalla prosentit uudestaan:hyvä:

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin ainakin omat prossat asettuivat kohdalleen:rolleyes:

toisiin mittauksiin verrattuna suurempi rasva% johtuu siitä, että omron laskee yleiseen rasvaan mukaan sisäelinten ympärillä olevan rasvan!

Kun puhutaan ihmisen rasvaprosentista, siihen lasketaan ihonalainen rasva JA sisäelinten ympärillä oleva ns.viskeraalirasva. Jotkin menetelmät erottelevat nämä, mutta yleensä ihmiselle lasketaan tasan yksi rasvaprosentti ja se on se "yleisrasva".

Viskeraalirasva erotellaan kai lähinnä siksi, että se on monesti terveyden kannalta tärkeämpi luku. Ihminen voi olla ulkoisesti laiha, vaikka sisäelinten ympärillä olisi kohtuullisen paljon rasvaa.

Mitenkä oon välttynyt tältä tiedolta...

Mä ihmettelin ja pyörittelin kauan noita numeroita ennen tätä ahaa elämystä:). Mulla on edelliset mittaukset tehty tolla erittelevällä tekniikalla, omronin tulos mun rasvoistani oli lähinnä mykistävä..

Elikäs, kun sanotaan että nainen voi huoletta dietata rasvat 17-18%, niin tämä prosentti sisältää nuo kehon sisäiset rasvat? Niitäkin kai jonkin verran tarvitaan?

Sorry, tää on täysin uusi asia mulle:nolo:

Mä ihmettelin ja pyörittelin kauan noita numeroita ennen tätä ahaa elämystä:). Mulla on edelliset mittaukset tehty tolla erittelevällä tekniikalla, omronin tulos mun rasvoistani oli lähinnä mykistävä..

Elikäs, kun sanotaan että nainen voi huoletta dietata rasvat 17-18%, niin tämä prosentti sisältää nuo kehon sisäiset rasvat? Niitäkin kai jonkin verran tarvitaan?

Silloin kun erittelyä ei näy eikä kuulu, kyse on kokonaisrasvoista. Samoin tuo 17-18% viittaa kokonaisrasvaan, aika tiukka paketti tuollainen alkaa jo olla ja varmaan joillekin liiankin alhaiset rasvat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom