Omituisia patteja suonissa, onko muilla samaa ongelmaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niina
  • Aloitettu Aloitettu

Niina

nipanapa
Moi Mimmit!

Mulla on alkanut ilmestyä patteja suoniin. Eivät ennen ole vaivanneet, mutta nyt niitä on alkanut ilmestyä koko ajan lisää ja ovat jo aika friikin näköisiä. Patteja on kyynärvarsissa ja myös jalkapöydissä. Varsinkin treenatessa ne pullahtavat oikein kunnolla esiin. Jaloissa ne näkyvät kun nousen hetkeksi varpaille. Alkaa vaan vähän huolestuttamaan... Lääkäriltä olen kysynyt ja sanoi, että on urheilijoiden ongelma,mutta en ole vielä tähän mennessä törmännyt kehenkään muuhun treenaajaan, jolla olisi näin paljon näitä pirulaisia.

Onko muilla esiintynyt samaa?

Moi Mimmit!

Mulla on alkanut ilmestyä patteja suoniin. Eivät ennen ole vaivanneet, mutta nyt niitä on alkanut ilmestyä koko ajan lisää ja ovat jo aika friikin näköisiä. Patteja on kyynärvarsissa ja myös jalkapöydissä. Varsinkin treenatessa ne pullahtavat oikein kunnolla esiin. Jaloissa ne näkyvät kun nousen hetkeksi varpaille. Alkaa vaan vähän huolestuttamaan... Lääkäriltä olen kysynyt ja sanoi, että on urheilijoiden ongelma,mutta en ole vielä tähän mennessä törmännyt kehenkään muuhun treenaajaan, jolla olisi näin paljon näitä pirulaisia.

Onko muilla esiintynyt samaa?

Veikkaisin että kyse on siitä, että kaksi laskimoa kulkee siitä patin kohdalta päällekkäin, siis ristiin, ja sitten se alla oleva kohottaa sitä toista. Mulla ainakin on jotain sellasia.. oman päättelyni mukaan:D Tietty ilmiö esiintyy kohdissa, joissa laskimot ovat pinnassa, heti ihon alla (kuten noissa mainitsemissasi paikoissa, mulla näkyy myös kämmenselässä kun on suonet pulleena.. ). Urheilijoilla tietysti on verisuonituskin paremmin kehittynyt, laskimot on isompia ja jos vielä rasvat on alhaalla..:rolleyes: Ehkä sulla menee poikkeuksellisen paljon suonia ristiin?:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom