Omituinen kipu juostessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 117727
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 117727

No hei!
Mulla on tässä viime aikoina ilmennyt pientä ongelmaa hölkätessä: rintaan alkaa oikealle puolelle, suunnilleen toiseksi alimman kylkiluun kohdalle pistää aivan jäätävästi. Tavallaan se kipu on vähän sellainen puristavakin ja menee ohi vain pysähtymällä joksikin aikaa. Erikoisin puoli on se, että voin vetää treenin crosstrainerilla kovemmalla sykkeellä, eikä kipua tule silloin. Oon yrittänyt miettiä, että mistähän tää vois johtua, mutta en oo päässyt minkäänlaiseen lopputulokseen. Osaisko joku sanoa, mikä tommosen kivun aiheuttaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulostaa ihan tavalliselta aerobisen liikunnan aiheuttamalta rasitukselta. Todennäköisesti elimistösi viestii siitä, että happea ei kulje joka puolelle kehoa, ja se tuntuu pistona.

Minua on oikeaan kylkeen pistänyt lapsesta saakka kovaa aerobista tehdessä. Se on tavallaan ns. kipuraja, jolloin syke on jo melko korkealla. Ajan myötä siihen on tottunut. Pistäminen on myös vähentynyt kunnon parantuessa. Saan itse kivun katoamaan, kun keskityn hengittämään tasaisesti. En siis joudu pysähtymään

Crosstrainer ei sinänsä ole vertauskelpoinen harjoitus juoksun kanssa, koska siinä myös yläkroppa työskentelee eikä se ole samanlaista aerobista liikuntaa kuin juokseminen. Joten vaikka pystyt harjoittelemaan crosstrainerilal kovalla sykkeellä, et silti ole välttämättä vielä tottunut juoksemaan samalla sykealueella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom