Omien kynsien geelaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wjohoo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heippa tyttäret!

Harrastaakohan kukaan omien kynsien geelausta? Aattelinpa tossa, et alkas itte näin tekemään ihan siksi, että luulen sen onnistuvan hyvin :D En jaksa käydä noissa liikkeissä laitattaa hintojen ja ajan takia...
Kaupan aineilla ei lakkaus pysy kauaa ja etenkään koristelut eivät juuri päivää kahta kauempaa pysy. Elikkäs
Mistä hyvät ja kestävät aineet? Eikö alus- ja päällisgeelit riitä, ko ajatuksena siis vain saaha yksinkertaset ja siistit kynnet? Siihen lakkojen väliin vaan koristeet? Millä poisto? Mikäli hyviä geelejä ei ilman uvta löydy, harkinnassa hommata oma uv-uuni....

Niin ko näkyy, minähän en näistä hommista juur mitää tiiä :D Että ois kiva, jos joku pystys jonkunlaista vinkkiä antaa asiasta. Tai kommenttia ylipäätää....

Ja kyllä mää vahvasti luulen, että tää onnistuu ihan kotonaki. Kylähämmää ny itekki osaan :D
Ehkä.

Moikka!

Muutamia kertoja olen itselleni geelikynnet tehnyt ja tarvikkeet ja uunin omistan. Nyt ei ole vaan tullut tehtyä, kun on niin hidasta hommaa ja tippejä en ole muistanut tilata.

Eli ulkomailta netin kautta olen tilannut tosi edullisesti uunin, geelit, viilat, puhdistusaineet, glitterit ym. Ja nämä myös pysyivät hyvin, joten ei hullumman laatuiset. Ja jos haluat huolloista nopeampia, niin kannattaa myös ostaa sähköviila:). Geeleissä on montaa erilaista vaihtoehtoa, valkoista, pinkkiä, alus, päällys jne. Itse tykkään sellaisesta (oisko sitä kutsuttu 1 phase geeliksi), jota voi laittaa joka kerrokselle samaa geeliä. Ja kerroksiahan tulisi laittaa kolme. Itse olen alle 100 eurolla selvinnyt perustarvikkeista, joten tulee paljon edullisemmaksi itse tehdä.

Voin laittaa myöhemmin lisäinfoa ja tarkemmin noista tarvittavista tarvikkeista, kunhan jaksan kaivaa ne esille;).

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom