omega-3 annostus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joku1
  • Aloitettu Aloitettu
eli mitä vaikutusta on jos noita kapseleita vetää liikaa? tuossa nykyisessä purkissa suositus 2 tablettia päiväs mut onkohan järkevää jos käyttää reilusti enemmän? luin että voi alkaa vuotaa verta nenästä helposti mutta onko mitään muita vaikutusta?:eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parhaimmillaan on vissiin tullu otettua 7-8 tablettia päivässä, mutta kyllä niitä voi enemmänkin ottaa, ei vaikutusta. Muistaakseni tutkimuksissa on todettu, että lisää verenvuotoa vain jos vetää samalla paljon Aspiriinia tai Walfariinia. (Suomeks Varvariini ? Marevan? )

Kyllä noita voi aika huoletta vetää enemmän jos ne ei ole vitaminoituja, jos on niin kannattaa pitää joku raja kun elimistö ei heitä kusen mukana rasvaliukoisia vitamiineja pois.

Tosiaankin kun vetelee suuria annoksia kalaöljyjä päivässä niin kannattaa kattao että e-vitamiina (tokoferolit) ei ole käytetty säilöntäaineena. Ainakin Leaderin Fish Oil taitaa olla e-vitamiiniton valmiste. Itse tiputtelen noin 15g kalaöljyä päivässä...

Ite oon huomannu parhaan hyödyn sillon ku syö semmonen +20g päivässä.
En muista tähän hätään mitä merkkiä se on mut ei kuitenkaan semmosia mis on muita vitamiineja seassa. Nyt ois tarkotus ku tulee tommonen 6-8 viikon kiristely ni syödä 35-40g päivään. Dieetille ihan ehdoton tuote!

Ite oon huomannu parhaan hyödyn sillon ku syö semmonen +20g päivässä.
En muista tähän hätään mitä merkkiä se on mut ei kuitenkaan semmosia mis on muita vitamiineja seassa. Nyt ois tarkotus ku tulee tommonen 6-8 viikon kiristely ni syödä 35-40g päivään. Dieetille ihan ehdoton tuote!

Ja threadin alottajalle huomiona, että ainakin itte vetäisin kyllä sitten nestemäisessä muodossa jos ruvettais ottamaan tota +20g päivässä ;)

Miten tämä hyöty käytännössä ilmenee?

Sillon alkaa nivelkivut helpottaa, leposyke laskee, ja läskikerros pienentyä.
Mutta se ei kuitenkaan vaikuta tietenkään muutamassa päivässä.
Mutta itse kyllä huomaan eron kuin yössä ja päivässä että syönkö vai en.

entä jos on akneen taipuvainen niin uskaltaako tuota rasvaa noin isoja määriä syödä kun eikä se rasva näy heti naamassa?:hyper:

entä jos on akneen taipuvainen niin uskaltaako tuota rasvaa noin isoja määriä syödä kun eikä se rasva näy heti naamassa?:hyper:

Eipä oo ainakaan ittellä ollu eroa normaaliin... Ja rasvaa mitä rasvaa... Vähennä jostain muualta jos näet tarpeelliseksi?

Eikös hyvät rasvahapot paranna ihon kuntoa?
Toisaalta voi olla että estää kuivumista.

Mulla ainakin on iho ollut paremmassa kunnossa kalaöljyn syömisen aloittamisen jälkeen, ennen ollu ongelmana siis ihon kuivuminen ja ärtyminen.

Jos on aknee, niin tuskin tota hyötyä saa, mutten usko et haittaakaan on.

Kyl se kalaöljy parantaa ihoakin. Se auttaa saatana Alzheiemeriinkin :D
Jep, jos on aknee niin Omega-3 kannattaa kyl pitää mukana, ja muutenkin tulis olla osa jokaisen ruokavalioo. Sisältää ainoostaan tyydyttymätöntä rasvaa joka tekee iholle vaan hyvää. Lisätietoa omega-3:sta mm. tästä: http://musclenet.fi.customer.axxion.fi/omega.php ja googlettemelalla löytyy lisää..

Kyllä se 2 kapselia päivässä riittää ihan mainiosti. :)

Tosiaankin kun vetelee suuria annoksia kalaöljyjä päivässä niin kannattaa kattao että e-vitamiina (tokoferolit) ei ole käytetty säilöntäaineena. Ainakin Leaderin Fish Oil taitaa olla e-vitamiiniton valmiste.
E-vitamiini nyt on verrattain huoleton vitamiini, eikä suuremmillakaan annoksilla ole taidettu haittavaikutuksia saada aikaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom