Omat saavutukset :)

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mielenkiinnosta haluaisin tietää, että kauanko teillä kesti ennen kun aloitte kunnolla huomata lihaksienne kasvun :wtf: ? Kauanko olitte harrastaneet salilla käyntiä siihen mennessä? Ja kuinka monta kertaa viikossa? :)

Mulla näkyy uusia muutoksia edelleen parin viikon välein, alussa huomasi koko ajan jotain uutta. Lihaksissa ja ulkonäössä alkoi näkyä muutoksia saman tien, jo pari viikkoa salilla käynnin jälkeen tuttavat kyselivät, olenko alkanut käydä kun hauikseen on alkanut ilmestyä muotoa. Ei ne muutokset mitään dramaattisia tuolla aikavälillä ole, mutta kun muutenkin seuraan kehoni tuntemuksia tarkkaan niin myös nuo muutokset pistävät silmään helposti. Viimeisimmäksi 2kk sitten isohko muutos oli, että minulle vihdoin ilmestyivät rintalihakset kylkiluiden päälle. Sitä ennen rintalihakset olivat aivan olemattomat. Eivät ne nytkään isot ole, mutta kuitenkin alkavat jo erottua.

Koko ajan olen käynyt 3-4 kertaa viikossa (alussa yksijakoisella joka toinen päivä, sitten kaksijakoisella neljä kertaa ja nyt on nelijakoinen). Treenipäivät on ma-ti-to-pe. Yleisessä kehontuntemuksessa ja voimatasoissa on myös tapahtunut selkeää nousua. Nyt ohjelman vaihdon myötä tuntuvat painotkin taas nousevan kohisten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom