Omat litkut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rebel
  • Aloitettu Aloitettu
Juu, olen vielä aika vasta-alkaja näissä ravinto asioissa ja ajattelin ensimmäistä kertaa koota palautusjuomani
itse kun nuo valmiit tuntuvat kuormittavan vähän liika tuota kukkaroa. Eli olisikohan näistä mihinkään.

FAST Whey3
FAST Malto6
FAST Creatine
FAST Dextrose

Mitä siis lisää/pois? Ja sitten mieltäni askarruttaisi vielä noiden sekoittaminen keskenään eli paljonko
mitäkin? Pituus: 191 Paino: n.110kg.

Sitten tuumin että kannattaisikohan ostaa samalla jotain proteiinia ja hörppiä sitä sitten muutaman kerran päivässä?
Tämä uusi threadi lähinnä siksi kun ajattelin teettää tuon palautusjuoman täällä oikein mittatilaustyönä
eikä kopioimalla jonkun toisen litku kaavaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syö kuin hevonen... Tai älä, syö se hevonen...;)
Asiaan: Itellä meni palautus juoma samoilla jauhoilla suunnilleen näin:
1 dl Whey
2 dl Malto
3 tlk Kreaa
(Dekstroosia ei ollu)
Nämä maitoon, vaikka suositellaan veteen ja mauksi mielen mukaan kaakaota. Tämä ei sitte ei tule ravinto expertiltä, mutta itellä tämä mixi toimi ihan hyvin. Tästä jälkikäteen vois tosiaan vaihtaa ton maidon veteen, mut itellä ei menny kunnolla alas ->:urjo:

Originally posted by Rebel
FAST Dextrose

Tuossa kohtaa ainakin voi säästää huomattavasti
ostamalla Panimosokeria. Itse löysin sitä tavallisesta ruokakaupasta. Se taisi olla 4,5 kg pussi...hinta oli muistaakseni noin 7 euroa.

Re: Re: Omat litkut?

Originally posted by Ardi
Tuossa kohtaa ainakin voi säästää huomattavasti
ostamalla Panimosokeria. Itse löysin sitä tavallisesta ruokakaupasta. Se taisi olla 4,5 kg pussi...hinta oli muistaakseni noin 7 euroa.
Tuohon liittyen, tamperelaiset hoi, mistä tuota Panimosokeria saa keskustan tuntumasta, en oo nähny tuota muualla ku Hong Kongissa eikä viittis sinne asti lähä zykkelöimään...

Re: Re: Re: Omat litkut?

Originally posted by Jortsu
Tuohon liittyen, tamperelaiset hoi, mistä tuota Panimosokeria saa keskustan tuntumasta, en oo nähny tuota muualla ku Hong Kongissa eikä viittis sinne asti lähä zykkelöimään...

Omani jouduin hakemaan Lielahdesta asti kun keskustasta ei löytynyt :lol1: (ruokavarasto, k-lähikauppa, Stokmann jne...)

Miten se panimosokeri on niin harvinaista Treellä? Oulusa on ainakin kahdessa noista mun käyttämistä lähikaupoista (Kaijonharjun Riisto...eiku Säästökuoppa ja Valintatalo). Toinen noista on vielä pienehkö ruokakauppa, silti löytyy panimosokeria. Kai se on kotioluen panemisen takia kohtalaisen hyvin myyvää kamaa, ja kohta bodarien palautusjuomien takia myös :lol1: Ja jos ei sitä omassa lähikaupassa vielä ole, niin eiku kauppiaan puheille ja vaatimaan tuotevalikoimaan. Asiakkaan toivomuksen ainakin pitäisi olla kauppiaalle kuin käsky.

Originally posted by Iivili
Miten se panimosokeri on niin harvinaista Treellä?

Tämän kun tietäisi, ehkä olen sitten vääriä kauppoja kiertänyt tai sitten täällä on niin hirmuisesti bodareita että se on loppu :lol1: (tai oluen panijoita).

heh.. vai että oikein desin mitalla jätkät kattoo palautusjuoman sisällön

Mun palautusjuoma sisältää

Vettä 4dl,
SF maltoa 4-6 kukkurallista ruokalusikallista,
Panimosokeria muutama ruokalusikallinen,
Fast Whey+ 4 kukkurallista lusikallista,
suht tasanen ruokalusikallinen kreatiinia - fastin,

Panimosokerin hain Prismasta, sekaan kolme ruokalusikallista kaakaota ja hetkeks kylmään.

Se on siinä poijjaat...

SF protskua mulla on välipäiville mutta
a) Se maistuu ihan paskalle :urjo:
b) Protskujuomaan jää paakkuja ja vaahtoaa kuin olut konsanaan :urjo:
c) Vitt* että se maistuu pahalle :urjo:

edit : sheikkeri on kadoksissa..

En ole varma, mutta uskoisin, että laukontorin kulmassa olevasta kotiviinitarvikekaupasta voisi löytyä panimosokeria. Luulisi kyllä, että Tampereen keskustasta jostain löytyisi panimosokeria...

Eipä oo viikkoakaan kun kävin Tampereen keskustassa sijaitsevasta liikkeestä hakemassa 2 kiloo panimosokeria...
Tässä tiedot:

Nimi: Tampereen Olut- ja Kotiviinitarvike Oy
Osoite: Laukontori 10, 33200 Tampere
Puh: 03-2121797
Aukioloajat: ma-pe 10-18, la 10-15
Panimosokerin hinta: 2Kg pussi 3,35EUR 4,5 Kg pussi 7,5EUR

Kulmasta olevasta ovesta sisään ja niitä säkkejä on siinä keskellä lattia kauhia kasa.

FAST Whey3
FAST Malto6
FAST Creatine
FAST Dextrose

Mitä siis lisää/pois? Ja sitten mieltäni askarruttaisi vielä noiden sekoittaminen keskenään eli paljonko
mitäkin? Pituus: 191 Paino: n.110kg.

Mulla on omassa palautusjuomassa juuri noi samat aineet.
FAST Whey3:n.30g
FAST Malto6:n.20g
FAST Creatine:n.5g
FAST Dextrose:n.20g
ja lisäksi mulla on noin 10g kaakaota niin maistuu hyvälle
:hmmm:

mun pituus on 187cm ja paino n.105kg

Tuon tähän esille oman ihan erilaisen pal.juoman:D

FAST Whey3 1dl
FAST Malto6 1dl
FAST Greagtiune 15ml -mitta

päälle 1000mg C-vitamiini (mansikan makuinen pore)

FAST on ollu sen verran hyvää kamaa, et en ihan hevillä sitä pois vaihtais, kukkarokin tykkää...:hmmm:

niin ja lisäprotskuna (yöksi) SF:n maitoprotsku ja siihen rypsiöljyt

Re: Re: Omat litkut?

Originally posted by EKKS
Mulla on omassa palautusjuomassa juuri noi samat aineet.
FAST Whey3:n.30g
FAST Malto6:n.20g
FAST Creatine:n.5g
FAST Dextrose:n.20g
ja lisäksi mulla on noin 10g kaakaota niin maistuu hyvälle
:hmmm:

mun pituus on 187cm ja paino n.105kg

Kiitokset. Tuon soveltaminen onnistuukin hyvin koska meikäläisillä on suht samanlaiset mittasuhteet. Täytyy varmaan harkita sitä dekstroosin pois jättämistä jos sillä ei kerran ole suurempia eroavaisuuksia tuon panimosokerin kanssa?

Re: Re: Re: Omat litkut?

...Täytyy varmaan harkita sitä dekstroosin pois jättämistä jos sillä ei kerran ole suurempia eroavaisuuksia tuon panimosokerin kanssa?

panimosokeri=dekstroosi

Minä olen väsännyt oman juomani tältä sivulta löytyvän reseptin avulla:
http://www.weightrainer.com/training/beginners1.html

Tuloksena siis 95kg ukolla tulee suunnilleen:
Panimosokeri 90g (neljä kukkurallista ruokalusikkaa)
Proteiini 30g (1dl)
Magnesium (1 tabu, oliskohan 250 tai 500mg)
Suolaa 1/4 teelusikka (50% Natrium, 50% Kalium - ei siis pelkkää NaCl pöytäsuolaa, vaan sitä sydänystävällistä laatua)

Panimosokerin kanssa kannattaa katsella alkaako kertyä fläsää ja vähentää määrää jos näin käy. Samoin joissakin proteiinipulvereissa on kaliumit ja natriumit samassa joten silloin kannattaa jättää suolat ja mahdollisesti magnesiumkin pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom