olkapäävamma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei !

Anteeksi jos tuli väärään paikkaan mutta uskon että täällä tiedetään jotain näistä olkapäävammoista.

Olin tuossa juhannuksena viettämässä iltaa kunnes tuli tappelu järjestyksenvalvojien kanssa.
Loppuenlopuksi 7 järjestyksenvalvojaa kimpussa ym ym.. kun sitten porukka pistää rautoihin vääntyi oikea olkapää pahasti taakse.. tikanheitto, koripallonheitto ym ei heti tunnu kipeältä mutta 5 minuuttia suorituksen jälkeen tulee vihlovaa kipua olkapäähän. Jos jollain on ollut samaa ongelmaa tai tietää mikä auttaa kipuun niin kertoa saa !

- vastaukset tyyliin lepää voi jättää pois.

Taisit olla kalajoella?? :)

Iteki tuli joku aika sitte vähän röytyttyä (ei tosin järkkäreiden kanssa). Samoin olkapää revähti ja meni pari viikkoo ennenkuin pysty taas kunnolla treenaamaan.

Kuten jo äsken varottelit neuvomasta.. lepoa, lepoa, buranaa, ja kylmää jos kovin vihloo.

ens kerralla vähemmän rähinäjuomaa (tai sitte rutkasti enämpi) :thumbs:

varmaan jonkin sortin repeämä kudoksessa. kyl mä ehkä lääkärin kautta menisin. Et oo vissiin kokeillu treenata sen kanssa vielä?

En ole ollut treenaamassa mutta huomenna ajattelin mennä katsoo nyt vielä kipujen mukaan. jos ei hellitä kivut niin lääkärin kautta parin päivän päästä.

Taisit olla kalajoella?? :)

Iteki tuli joku aika sitte vähän röytyttyä (ei tosin järkkäreiden kanssa). Samoin olkapää revähti ja meni pari viikkoo ennenkuin pysty taas kunnolla treenaamaan.

Kuten jo äsken varottelit neuvomasta.. lepoa, lepoa, buranaa, ja kylmää jos kovin vihloo.

ens kerralla vähemmän rähinäjuomaa (tai sitte rutkasti enämpi) :thumbs:

En ollut kalajoella. Olin lentäjienjuhannuksessa. Ja rähinäjuomaa oli tarpeeks 2.1.promil.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom