En löytänyt ketjua mimmien olkapäistä, niin avasin uuden. Arvoisat mimmikollegat, miten olette saaneet muotoa olkapäihin? Itsestä tuntuu, ja peilistä näyttää, että kaikkialle muualle tarttuu lihas, paitsi olkapäihin. Ehkä myös ongelmana, etten saa treeniä osumaan olkapäihin, liikkuvuudesta tms johtuen. Puolieroa ainakin on. Olen kokeillut pienillä painoilla 15*4 kolme eri liikettä treenissä, isoilla painoilla lyhyempää sarjaa vähemmän sarjoja, lisännyt olkapäitä kaikkiin kolmeen treeniin viikossa, mutta edelleen mulla on suhteettoman litteät olkapäät muuhun kroppaan verrattuna. Tulisiko mieleen jotain vinkkejä?
Liikkeineen olen tehnyt esim yhden käden pystypunnerrusta, pystysoutua köydellä, vipunostoja kädet koukussa. (Paikat ei kestä kädet suorina edes minipainoilla, tenniskyynärpää tulee heti takaisin.)
Arvostaisin paljon vinkkejä!
Liikkeineen olen tehnyt esim yhden käden pystypunnerrusta, pystysoutua köydellä, vipunostoja kädet koukussa. (Paikat ei kestä kädet suorina edes minipainoilla, tenniskyynärpää tulee heti takaisin.)
Arvostaisin paljon vinkkejä!