Olkapää

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Solisluun pää on niin hemmetin kipeä vasemman olkapään puolelta, siis ihan sieltä päästä, ollut pari viikkoa. Etu puolelta olkapää ollut kipeä jo 1,5v ettei pysty penkkiä nostaa ollenkaan.. kuvauksissa kävinn joku 1v sitten, eikä mitään löytynyt... mutta nyt tullut tuolta solisluun päästä kipeeksi, eikä pysty tekeen ees rintalihas liikettä.. eli pari viikkoa oon ollu tekemättä mitään ja käyttäny tulehdus kipu voideetta, mutta ei ole olut apua... osaako joku kertoo mikä siinä luussa voi olla?

Jooh sieltä on menny jotain ja pahasti.. aika miedot kivut tulee pikkujutuista :) niinku big sanoikin niin tk:n kautta ilmatteeks magneettikuvaan :) thread muistutti itteeni juuri näistä olkapääkivuista :@ (nim. 8kk sitten leikattu)

Lainaan tätä ketjua, niin ei tarvitse tehdä uutta. Itsellä ollut olkapää kipeänä jo puolenvuoden ajan ja punnerrusliikkeet ovat jääneet pois kokonaan. Nykyään alkaa jo kipeytymään hauis- ja ojentajaliikkeistä. Kävin sitten fysiatrilla ja proovattiin ja proovattin ja nämä sain: Eli lähete magneettikuvaukseen sekä fysioterapia lähete. Kysymys kuuluukin, että täytyykö minun käydä noissa magneetissa ja fysioterapeuttikäynnillä yksityisellä kuten tämä fysiatrikin oli?

Lainaan tätä ketjua, niin ei tarvitse tehdä uutta. Itsellä ollut olkapää kipeänä jo puolenvuoden ajan ja punnerrusliikkeet ovat jääneet pois kokonaan. Nykyään alkaa jo kipeytymään hauis- ja ojentajaliikkeistä. Kävin sitten fysiatrilla ja proovattiin ja proovattin ja nämä sain: Eli lähete magneettikuvaukseen sekä fysioterapia lähete. Kysymys kuuluukin, että täytyykö minun käydä noissa magneetissa ja fysioterapeuttikäynnillä yksityisellä kuten tämä fysiatrikin oli?

Itse olen ainakin saanut yksityiseltä lähetteen keskussairaalan puolelle mutta on pitänyt erikseen mainita käynnin yhteydessä että haluaa yleisen terveydenhuollon piikkiin tuon kuvauksen.

Itse olen ainakin saanut yksityiseltä lähetteen keskussairaalan puolelle mutta on pitänyt erikseen mainita käynnin yhteydessä että haluaa yleisen terveydenhuollon piikkiin tuon kuvauksen.

No niinpä tietenkin. Onhan se kiva rahastaa... :jahas: Oisko se ollut ilmainen yleisellä? Tuollainen 350€ repästä nyt tässä... No onko se nyt NIIN rikki se olkapää. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom