olkapää rusahtaa pystypunnerruksessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli ongelma tosiaan on se että kun pystypunnerruksessa, tangolla tai käsipainoilla, alas laskiessa kun käsi on noin 90asteen kulmassa rusahtaa ja sattuu niin perk.....

Olisikohan mitään vahvistavia liikkeitä tai jotain millä saisi ongelman ehkä korjattua? rusahtaa myös ilman (mutta ei satu) tankoa yms. eli ihan vaan kun jännitän kättä ja teen ilmapystypunnerruksen, olipas hieno sana :face:

juu ja löysin jonkun rusahdus naksahdus keskustelun mutta en saanut sieltä vastausta...
kiitos auttaneille!!!

Kipu on siis tossa luitten liitos kohdassa. Öö. Kun pistää käden tähän 90asteen kulmaan ja toisella kädellä koittaa niin tuohon lihasten väliin jää sellanen kolo (suoraan päältä)
Mistä tuntee luun niin siinä. Kamalan hankala selitys mutta yritin.
Nyt kun aloin oikein koittaa ja miettiin niin se tulee luulisin että se tuntuu siltä että joku jänne tai jotain plopsahtaa siellä?
Puhelimella vastattu että jos on ihmeellinen viesti muuten.

- - - Updated - - -

Siis ei siinä luussa kai se kipu tunnu? Mutta siinä kohdassa jossain

Itsellä melkolailla sama ongelma, eli ilmeisesti joku jänne siellä muljahtaa/naksahtaa siinä 90 asteen kohdalla. Eipä sille mitään taida olla tehtävissä. Olen käynyt lääkäreilläkin näyttämässä ja siellä vaan sanottu että älä nosta ylöspäin. 15 vuotta olen itse käynyt salilla ja pystypunnerrus on sellainen mitä ei vaan voi tehdä.

No helvetti, ei sulla sitten oo 15vuoden aikana korjaantunu se jos oot kumminkin eri liikkeillä olkapäät tehny ja ne on varmana vahvistunut?

Olisko AC-nivelessä kulumaa? Kuvassa punainen nuoli.

A00033F01.jpg

Jos nyt siis yhtään tuosta selityksestä ymmärsin missä kipu on...

Latest posts

Back
Ylös Bottom