Olkapää naksahtelee penkkiä tehdessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gym_92
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Posteriorisen takalabrumin olkapääleikkauksesta nyt 7kk hyvin kuntoutunut. kaikki muut liikkeet sujuvat ongelmitta, mutta penkkiä tehdessäni jokaisella laskulla naksahtaa olkapäässä. Oli painona vaikka pelkkä tanko. Onko siellä jotain kireyttä, vai mistä tollaset yleensä johtuu. kannattaako välttää bench vai onko naksuminen normaalia?

Sama. Mun olkapään paskaks menemisestä on toista vuotta ja kun teen olkapäitä ja tissejä, niin olkapää naksahtelee. Yritän olla kiinnittämästä siihen enempää huomiota vaikka välillä se naksuminen vituttaa.

jees

oliko leikkaus, jos oli niin minkälainen leikkaus ja miten muuten kuntoutunut? kauan kesti saada ns. normipainot takas? mulla nyt 7.5kk leikkauksesta ja max. volyymi treeneissä on 30%..

mulla nyt 7.5kk leikkauksesta ja max. volyymi treeneissä on 30%..

Mitäköhän tarkoitat tuolla max. volyymillä? Teetkö siis normaalipituisia sarjoja 30 % norm. painoista vai 30 % pituisia sarjoja normaalipainoilla? Aika hurjalta kuulostaa jos tossa vaiheessa viel´ä sarjapainot olisi 30 prosenttia normaaleista. Asia kiinnostaa koska itseltäni operoitiin myös takalabrum, tosin niin vähän aikaa sitten että kantositeessä vielä mennään. Kauanko kesti että pääsit juoksulenkkejä tekemään?

30% painoista käytössä, joissakin liikkeissä jopa vähemmän, esim. penkkiä teen max 20kg vaikka maxi 100kg tulee olkapää kipeäksi muuten. mutta taas liikkeet missä ei tarvita paljon olkapäitä isommat painot. pystypunnerrus 6-5kg kässärit pitkät toistot ja viparit n. 3kg .. rintapunnerrukset käsittääkseni hankalia jos on takalabrum operoitu. ainakin luulisin näin. tylsän hidast muutenkin kuntoutus.. juoksulenkit hmm.. ehkä 3-4kk? ps muista kuntouttaa kiertäjä hyvin, itse jätin sen vähemmälle kuin muut koska oli mielestäni hankala venytys. tästä seurauksena vajaakierto ja jopa kyykky tuottaa ongelmia kun käsi ei meinaa taipua. nyt olen koittanut väkisin venytttää ehkä jopa liian kovin ottein josta on seurannut kipeytymistä ja särkyä. annan levätä ja treenaan kevyesti ja myöhemmin uudelleen. tsemppiä kuntoutumiseen. kyllä se rätisee ja naksuu välillä mutta eiköhän siitä almost käsi tule..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom