Olkapää muljahtelee

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Tervehdys arvon pakkotoistolaiset. Piti ihan rekisteröityä tänne, että saisin hiukan apua pahaan ongelmaan.

Otsikon mukaisesti, minun vasen olkapääni "muljahtelee". En tarkkaan tiedä mistä se johtuu tai mitä tapahtuu kun niin käy, mutta voin kyllä kuvailla ongelmaa. Vasemmassa olkapäässä jokin ikään kuin liikahtaa pois paikaltaan, eteenpäin. Yleensä olkapää palautuu normaalitilaan korkeintaan 15 sekunnin jälkeen, mutta sen ajan siinä tuntuu voimakasta kipua. Samalla minua alkaa huimata todella paljon, niin paljon että yleensä etsin penkin tai kaadun vain lattialle huohottamaan noin minuutiksi. Huimauksen mentyä pois jää särky vasempaan olkapäähän, se kestääkin sitten parista tunnista useampiin päiviin.

Oikeassa olkapäässä tätä ei tapahdu, se toimii aivan normaalisti, mutta vasen olkapää muljahtaa heti varsinkin jos teen tiettyjä laitteita. Peckdeck ja niskantakaapunnerrus ovat varmoja tapoja, ei kestä kuin muutamia sekunteja ja johan napsahtaa. Olen vältellyt noita laitteita, koska en erityisemmin koe sitä kovin mukavana tunteena, mutta hiukan alkaa vaivaamaan kun tänään yöllä heräsin siihen, että olkapää yhtäkkiä vain muljahtaa. Jotain ratkaisua pitäisi keksiä. Kuvitelkaa nyt, että tuo tapahtuisi vaikka penkkipunnerruksen aikana. Ei tuntuisi kivalta.

Onkos teistä jollakulla ollut samankaltaisia ongelmia ja mitä teitte? Apua kaivataan ja arvostan paljon jos saan hoidettua tämän, koska olkapään tila alkaa haittaamaan jo treeniäkin voimakkaasti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Back
Ylös Bottom