olkapää kipeytyy juostessa ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~D~
  • Aloitettu Aloitettu

~D~

oon alkanu vähän juoksentelemaan ja oikea olkapää tulee kipeeksi, pistelee tai sillee oudosti, hetken juoksun tai reippaan kävelyn jälkeen, miksi ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samaa ongelmaa ollut pidemmillä matkoilla. Ravistele kättä, välillä pyörittele, pidä rentona... Kyllä se kolotus siitä katoaa ennen pitkää.

sama homma. sitä pitää vaan "verryttää" siinä juostessa. heilutella ja ravistella, juosta välillä kädet rentona, pieni matka. ( mikä tod tyhmän näköstä ) itellä ainakin se johtuu siitä että olkapäät menee "hapoille" kun kättä pitää pienessä jännityksessä koko aja.

Itse olen huomannut sellaisen jännän jutun että jos juoksee kasvot (lähinnä posket ja suu) semmosessa perus tiukassa ilmeessa niin se jännitys leviää ihan joka paikkaan. Kokeilkaapa huvikseen pitää suu ja sen ympäristö rentona - > vaikutus "siirtyy" niskaan ja olkapäihin ja käsivarsiin. En nyt tarkoita että pitäs sillei löllösti pitää suuta mutta sillei "kontrolloidun rentona" että keskittyy hiukka siihen.

Kuulostaa ihan siltä, että ette osaa juosta rennosti. Koko yläkehon pitää olla aivan rentona ja kädetkin vaan heiluu sivuilla. Naamasta alaspäin kaikki lihakset aivan rentoina ja hartiat alas korvista.

Samaa vaivaa täälläkin. Käsien pitäisi siis rennosti tulla mukana? Itellä tahtoo väkisinkin mennä jäykkään ns. pikajuoksu asentoon ja pidemmäällä matkalla vihloo todella ärsyttävästi!

JEp joko hengitätte väärin tai sitten hartioita / käsiä pidätte jännityksessä, itellä myös ekoilla lenkeille tuntu ku olis pumpusta ottanu.

Hartiat ja niskat on jännitettyinä ja aiheuttaa tuon kivun. Älkää yrittäkö näyttää niin kaapeilta juostessanne.

Repe_ sanoi:
Hartiat ja niskat on jännitettyinä ja aiheuttaa tuon kivun. Älkää yrittäkö näyttää niin kaapeilta juostessanne.
"yrittää" WTF:arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom