Oletteko syöneet Fastin pannareita?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tein ekaa kertaa sunnuntaina banaanilättyjä! Oli verrattain vaikea paistaa vrt. lätyt joissa jauhoa - gluteenitonta mäkin käytän. Eikös noissa fastin ole vain kauraa? Kun ei keliakiaa ole mulla, vaan vsin herkkä suolisto. Helppoushan noissa houkuttaa. Mutta eipä muissakaan lätyissä suuria hankaluuksia ole...

mä en oo kokeillut noita valmiita koskaan, mutta syön joka aamu tällasta herkkua! Bongasin ton ohjeen täältä. Ei lähde aamut enää käyntiin ilman tätä satsia :D

ppancakes.webp

Tein ekaa kertaa sunnuntaina banaanilättyjä! Oli verrattain vaikea paistaa vrt. lätyt joissa jauhoa - gluteenitonta mäkin käytän. Eikös noissa fastin ole vain kauraa? Kun ei keliakiaa ole mulla, vaan vsin herkkä suolisto. Helppoushan noissa houkuttaa. Mutta eipä muissakaan lätyissä suuria hankaluuksia ole...

Mun mielestä siinä sanottiin että sisältää gluteenia...

Niinpä sanotaankin. Kaura jota noissa on ei sitten ole täysin gluteenitonta, kun eihän noissa muita viljoja ole..?

Niinpä sanotaankin. Kaura jota noissa on ei sitten ole täysin gluteenitonta, kun eihän noissa muita viljoja ole..?

Luultavasti tossa käytetty kaura on joko käsitelty tai pakattu gluteenia sisältävien viljojen läheisyydessä, jolloin tuon kauran puhtautta ei voida taata.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mun tekis mieli ostaa... Oon kohta mainostuksen uhri! :kuola:

Hemmetti, pitää munkin tuota ostaa kun täällä hehkutetaan.

Itse paistan usein pannareita, johon tulee 2 kananmunaa, 1 muussattu banaani, 1,5 dl kaurahiutaleita sekä 1 tl leivinjauhetta. Tuosta tulee reilu satsi. Hyvä puoli on, että noita sopii tarjota omalle 1-v. pojallekin.

Paistoin tänään pannarit iltaruuaksi, hyviä olivat - myös muiden syöjien mielestä! Uusi helppo ja nopea ateriavakio siis tämä meille :)

Ostin joskus sen banaani-toffeen, mutta en kyl toiste osta. Taikina maistui hyvälle, mutta se maku katosi kokonaan paiston aikana ja se pussi tyhjeni tosi nopeesti, varmaan max 10 kertaa sain pannarit paistettuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom