Vastaa viestiketjuun

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Yhden kerran olen joutunut tappelemaan ja siitäkin on yli kymmenen vuotta aikaa. Olin silloin 90-kiloinen pikku rääpäle mutta osasin nyrkkeillä kohtalaisen hyvin. Olin eräässä kapakassa joka oli tälläinen mesta jossa soi usein heviä ja jengi oli aika pitkätukkaista. Paikalle oli osunut aika iso bodari ja illan mittaan kiinnitin huomiota siihen, että bodarilla oli hauskaa ja jammaus sujui hyvin ja, jos joku osui tielle niin bodari käveli hänen ylitsensä. No join osani ja olin lähdössä pois, kun bodari päätti kävellä minun ylitseni. Sanoin jotain tyyliin "hei katso nyt eteesi" niin mulkku kääntyi ja otti minua lutkusta kiinni ja nosti ilmaan! Löin häntä vasemmalla huitaisun jossa ei ollut tietenkään voimaa, kun jalkani oli ilmassa mutta osuin häntä leukaan joten hän tiputti minut maahan. Sitten, kun jalat olivat maassa niin löin vasemman koukun ja oikean suoran. Koukku osui mutta kaveri tipahti niin, että suora meni ohi. Olimme aika lähellä narikkaa niin poket näkivät koko tilanteen ja olivat heti paikalla. Sanoivat, että  homma on Ok ja minä voin jäädä mutta bodari lentää ulos. Olin kuitenkin muutenkin lähdössä niin totesin, että minä häivyn paikalta. Takkia ottaessani bodari oli päässyt ylös ja kauhealla vauhdilla kimppuuni mutta poket pitivät häntä aloillaan ja sain lähteä rauhassa.

Nuori ja kaunis kun olin niin tuli mieleeni, että voisi jäädä nurkan taakse odottamaan heppua mutta en sitten jaksanut...

Mitä torilla tehdään kun suomalainen voittaa?
Back
Ylös Bottom