Olen aloittelija, tarvisin hyvän punttisaliohjelman :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja qitat
  • Aloitettu Aloitettu

qitat

Banned
elikkä siis haluaisin kasvattaa peppua ja jalkoja silleen huomattavasti. peppu ois tosi tärkee, se on nimittäin aina ollut sellainen lättänä. eilen olin ekaa kertaa salilla ja se on iha älyttömän piristävää ja mukavaa.tarvittas vaan tosi hyvä ohjelma jaloille.. ja miksei muuallekin kroppaan :rolleyes:

oisin tosi kiitollinen..:worship:

toi on ihan hyvä, mut ei mua varten, en älynnyt tosta mitään..
ja ainoo paikka mitä haluun treenata, on perse ja jalat ja pikkusen käsiä.
Et sen mukaan jos joku osaa tehä treeniohjelman ..oisin tooosi kiitollinen.:haart:

En nyt taas halua kuullostaa ilkeältä, mutta..

Jos haluat treenata pelkästään hanuria ja jalkoja ja pikkuisen käsiä, niin poimi vaikka tuosta Jepun antamasta linkistä kaikki jalkoihin liittyvät liikkeet ja pikkuisen käsiin liittyviä liikkeitä..

Tai poimi tuolta punttimimmien treeneistä itsellesi sopivan näköinen ohjelma. Ei täällä varmasti kukaan jaksa ruveta tekemään "ohjelmaa hanurille".

Tai vielä vaihtoehtoisesti pyydä salisi PT auttamaan.

Anteeksi avautuminen, en vain jaksa kokoajan näitä "haluan muhku pyllyn, mitä mä teen"- viestejä, kun osa porukasta ei viitsi omatoimisesti ottaa mistään mitään selvää.

Viimeksi muokattu:
vento ymmärrän hyvin sua, anteeksi oon ekaa kertaa edes täällä sivuilla niin oon vähän pihalla. mut kiitos sullekin =)

Kannattaa selata vaan ajan kanssa tätä foorumia läpi. Täältä löytyy hyviä vinkkejä reeneihin ja syömisiin.

Ymmärrän kyllä, että alkuun voi tuntua hieman turhauttavalta kun ei tiedä mitä mikäkin tarkoittaa. Tuo Jepun laittama linkki on todella hyvä, ja siinähän onkin osa liikkeistä linkkeinä, jotta voi katsoa mikä liike on kyseessä.

Tervetuloa Pakkikselle :)

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom