Ok talon korjauskustannusten hintoja??

Liittynyt
13.12.2002
Viestejä
1 043
Paljon maksaa työnosuus 100m2 lattiaan laminaattia?

Paljon maksaa ulkomaalaus 140m2 tölliin?


Paljon maksaa työnosuus huoneen tapetointi?

paljon maksaa työnosuus kylpyhuoneen laatoitus 10m2 kokonaan ja samalla sisäkaton uusiminen?


Ja vieläpä paljon maksaa väliseinän teettäminen noin 3m pitkä 2.50 korkea?


Kiitos
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikset sä lähetä firmoille tarjouspyyntöjä noista? Toki täältä saat suuntaa antavat luvut, mutta kai niissäkin on aikalailla heittoja.
 
Vaikea tuollaisia on arvioida näkemättä kohdetta. Karkeasti arvioiden ammattimies laskuttaa tuollaisesta keikasta kokonaisuudessaan 3000-5000e
 
Paljon maksaa työnosuus 100m2 lattiaan laminaattia?

Paljon maksaa ulkomaalaus 140m2 tölliin?


Paljon maksaa työnosuus huoneen tapetointi?

paljon maksaa työnosuus kylpyhuoneen laatoitus 10m2 kokonaan ja samalla sisäkaton uusiminen?


Ja vieläpä paljon maksaa väliseinän teettäminen noin 3m pitkä 2.50 korkea?


Kiitos

Laitappas mulle yhteystietos meilillä info(at)hstoy.fi ja hommataan sulle vaikka vertailevat tarjoukset, mikäli olet tosissasi työt teettämässä. Konsultoivaa apuakin löytyy. Sigussa on linkki meidän yhtiön sivuille, joten voit sieltä kurkata tarkempaa tietoa.

Eli sun ei tartte soittaa remppafirmoja läpi, vaan homma hoituu ilman eri veloitusta meidän kautta!
 
Laitappas mulle yhteystietos meilillä info(at)hstoy.fi ja hommataan sulle vaikka vertailevat tarjoukset, mikäli olet tosissasi työt teettämässä. Konsultoivaa apuakin löytyy. Sigussa on linkki meidän yhtiön sivuille, joten voit sieltä kurkata tarkempaa tietoa.

Eli sun ei tartte soittaa remppafirmoja läpi, vaan homma hoituu ilman eri veloitusta meidän kautta!


Nyt on tilanne se huomenna käyn katsomassa 1 taloa ja jos ei ihmeitä tapahdu niin teen tarjouksen tänään katsomastani talosta johon ei tarvitse tehdä muuta kuin tapetoida 4 seinää ja rakentaa 3m/2.5m väliseinä -> eli ei vissiin kande ihan vielä tarjouksia sulta pyytää ennen kun toi mulle siirtyy :dance:

ei oo hajuakaan mitä noi remontit maksaa mutta kait siintä 2000 selviää


edit: ja perkele terassi rakennuttaa nythän on kesä ja grillikausi :)

edit2: niin ja rakentaa siihen väliseinaan tietysti ovi :)
 
Nyt on tilanne se huomenna käyn katsomassa 1 taloa ja jos ei ihmeitä tapahdu niin teen tarjouksen tänään katsomastani talosta johon ei tarvitse tehdä muuta kuin tapetoida 4 seinää ja rakentaa 3m/2.5m väliseinä -> eli ei vissiin kande ihan vielä tarjouksia sulta pyytää ennen kun toi mulle siirtyy :dance:

ei oo hajuakaan mitä noi remontit maksaa mutta kait siintä 2000 selviää


edit: ja perkele terassi rakennuttaa nythän on kesä ja grillikausi :)

edit2: niin ja rakentaa siihen väliseinaan tietysti ovi :)

No pistää infoo kun tiiät että mikä talo tulee sun olemaan. Katotaan siihen sitten hyvä tekijä järkevään hintaan.

Ja kun remppaat omaasi, niin saat kuitenkin sen 3000 euroa vähentää verotuksessa. Joten eipä tuon kokoiseen remonttiin paljon työn osuutta maksettavaksi jää kuitenkaan.
 
Back
Ylös Bottom