Ohjelmasta

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Olen tahkonnut noin kaksi vuotta sellaista ohjelmaa jossa on jaettu lihakset 4 eri ryhmään. Aloitan kevyemmillä painoilla x 12 (lisään aina välissä painoa) x 10 x 8 x 6 ja paluu alkuperäisiin keveempiin painoihina x 12. Onkohan tässä mitään järkeä lihasten kasvatuksen kannalta? Olisiko järkevämpää vain tehdä esim 3 x 8 kovilla painolla? Tämän ohjelman minulle teki aikoinaan fysioterapetutti, en kyllä muista miten hän perusteli tämän. Sinänsä ohjelmasta on ollut hyötyä, jonkinlaista lihaskasvua on tapahtunut ;). Aiemmin kyllä en noudatanut minkäänlaista ohjelmaa salilla käydeää ja tulokset oli senmuikaiset- elikkä oikeastaan mitään ei tapahtunu. Lisäksi nyt teen yhden viikon kuussa kovemman treenin.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eipä siitä varmaankaan haittaakaan ole, mutta eiköhän se ärsykkeen vaihtelevuus ole parasta lihaskasvulle! Itse ainakin treenaan joka treenin hieman eri lailla...eli kokeile välillä sitä raskaampaa ja välillä kevyempää..

Suomineito sanoi:
Aloitan kevyemmillä painoilla x 12 (lisään aina välissä painoa) x 10 x 8 x 6

Mulla on tapana tehdä kans aika usein noin. Mut välillä sit tulee tehtyä esim. 3 x 8 kovemilla painoilla. Ja taitaapi olla niin, että siirryn käyttämään pääosin tuota raskaampaa treeniä ja sit välillä vähän kevyemmin. Tajusin pari päivää sitten, että mitä järkeä mun on tehdä jotain liikettä aluksi suht pienillä painoilla, kun jaksaisin vetää kuitenkin isommillakin esim. kolme kympin sarjaa. :rolleyes:

Latest posts

Back
Ylös Bottom