Ohjelma hakusessa

BCAA-valmisjuoma -40%
Nyt oon treenaillu vajaan vuoden järjestelmällisesti, ja nykyistä 2-jakoista ois aika laittaa vaihtoon. Tää tänhetkinen ohjelma perustuu kropan jakamiseen etu- ja takaosiin, eka selkä, takareidet, pakarat ja toka päivänä olkapäät, etureidet jne.

Haluaisin vaihtaa 3-jakoiseen ja jakaa jalat kahdelle treenikerralle, paitsi jos on olemassa jotain syytä miks se ei kannattais. Täältä löytämäni kolmijakoiset jättää kuitenkin jalat kokonaan yhdelle päivälle. Oisko kellään siis ajatuksia miten ohjelman vois jakaa? Tarkoituksena on saada voimaa, mutta käsivarsiin ja pakaroihin mieluusti myös massaa :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Tuskin on olemassa mitään erityistä syytä, miksi jalkoja ei kannattaisi jakaa - mutta ainakin minulla heräsi kysymys, onko sinulla sitten joku erityinen syy, miksi haluat ne jakaa...? Toki se kolmijakoisessa ohjelmassakin onnistuu, vaikkapa näin:

Treeni 1: selkä, takareidet (nämä niputtaisin yhteen ihan siksi, että moni hyvä selkäliike, kuten esim. SJMV ja Hyvää Huomenta, ottaa voimakkaasti myös takareisiin)

Treeni 2: rinta, olkapäät, ojentajat

Treeni 3: etureidet, hauikset

Tai näin, jos et halua ympätä kaikkia yläkropan työntäviä liikkeitä samalla päivälle:

Treeni 1: selkä, takareidet

Treeni 2: rinta, olkapäät

Treeni 3: etureidet, kädet

Aiotko siis treenata kolme kertaa viikossa?

EDIT: En laittanut vatsaa tuohon millekään päivälle, mutta periaatteessa sitä voi tehdä minä treenipäivänä vain - suosittelen ainakin kokeilemaan sellaista tapaa, että teet pari sarjaa vatsaa joka treenipäivänä: yhtenä päivänä suorat vatsalihakset, toisena vinot ja kolmantena kyljet. Itse olen ainakin tuosta vatsatreenitavasta tykännyt :thumbs:

Kiitoksia vinkeistä! :worship: Toi runko vaikuttaa ihan hyvältä ja tänään jo aloittelinkin uudella ohjelmalla. Saa nähdä pääseekö aamulla portaita alas ilman apuvoimia tänpäiväisen treenin jälkeen... :rock:

Treenaan kyllä useammin kuin 3 krt/vko, mut en noudata mitään viikonpäiviin sidottua kaavaa. Ja se jalkojen jakaminen perustuu vaan siihen että en halua vetää reiskoja ihan piippuun - mikä tapahtuis jos tekisin sekä etu- että takareidet samana päivänä.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom