Ohjattuja fitness-harkkoja!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zebra
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tällaisen bongasin GB-Gymin sivuilta!

Ohjatut fitness-harjoitukset alkavat GB Gymillä
GB Gymin yläkerran kamppailusalissa aletaan järjestämään ohjattuja fitness-harjoituksia sunnuntaisin 18. marraskuuta alkaen. Harjoitukset alkavat klo 13:00 ja päättyvät klo 15:00. Mukaan ovat tervetulleita kilpailijat, kilpailuihin tähtäävät tai muuten lajista ja liikunnasta kiinnostuneet. Harjoitusten ohjelmassa on koreografiaa, voimistelua ja muuta fitness-vapaaohjelmaan liittyvää. Osallistumismaksu 5€/henkilö. Kokoontuminen GB gymin vastaanottoon 15 min ennen harjoitusten alkua.
Lisätiedot: Jukka Vihavainen 0400 613 308.

Sen verran lisäinfoa, että vetäjät vaihtelevat ja koostuvat alan ammattilaisista (tanssi, akrobatia, ym. temput., voimistelu jne.)

Nyt on turha jäädä enää kotiin nyhjäämään. Kaikki mukaan!:hyvä:

ohhoh.. kiva juttu! :)

Ketkäs tonne on menossa? Myllyn porukasta varmaan ainakin jotkut? Halo, Carina ym..? Kiinnostuin kyllä mhdollisuudesta heti, mutta oma vaparipuolen harjoittelu ei oo edennyt kyllä yhtään, eli oon edelleen ihan kuperkeikka asteella.. :( .
..Pitää varmaan tolle Jukalle soitella ja kysyä onko aloittelijan järkeä osallistua..

Voih kun täällä lahdessakin järjestettäis tollasta :rolleyes:

Joo allekirjoittanut ehdottomasti mukana kun vielä "omalla" salilla järkätään.

Heips,
kaikki vähänkin vaparifitnessistä kiinnostuneet, ehdottomasti mukaan sunnuntain treeneihin.:dance:
Vinkkejä ja oppeja saa varmasti sekä jo kisanneet että aloittelijat. Itse aion ehdottomasti osallistua ko. treeneihin jos ei meteoriitti tms. tule esteeksi.
Henkilökohtaisesti uskon että mitä enemmän saadaan mimmejä mukaan lajiin, sitä nopeampaa lajin kehitys on.
Kaik mukaan!!:hyper:

itsellä menee tämä tuleva sunnuntai cheerleadingin MM-kilpailuissa, kun olen siellä töissä, mutta sen jälkeen saatan päästäkin paikalle :).

on vain aika nihkeään aikaan noin niinkuin nukkumisen kannalta :rolleyes:. nukun yleensä viikonloppuisin ainakin puolille päivin ja jos täältä kotikonnuilta pitää päästä hesaan ja vieläpä keskustan ulkopuolelle klo 12.45 mennessä, pitää herätä joskus kymmeneltä. tekee tiukkaa, mutta voin mä tällaisen jutun vuoksi yrittää!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jee !!! Kuulinkin Jukalta tästä. Ihan mahtava homma :) Itse aion ainakin tulla niin usein paikalle kun vain mahdollista kun muutenkin tulee GB:llä pyörittyä. Kivaa, että saadaan lisää tällaisia ryhmäjuttuja !!!

Heippa tytöt :) Laitetaan nyt tänne kun oli treeneissä tänään puhetta:

Treenit jatkuvat jatkossa klo.14-16 sunnuntaisin. GB:n sivuille pitäisi tulla myöhemmin vielä tarkempaa infoa asiasta.

Treenit jatkuvat jatkossa klo.14-16 sunnuntaisin. GB:n sivuille pitäisi tulla myöhemmin vielä tarkempaa infoa asiasta.

jee jee, nyt jaksaa aamu-uninen puustinenkin raahautua paikalle :D.

mutta kertokaas, jotka viime sunnuntaina paikalla olitte ja jotain jatkosta juttelitte, voiko noissa treeneissä käydä suht harvakseltaan? minulla on noiden vapaaehtoisjuttujeni (eli urheilujärjestötyön) vuoksi kaikenlaisia kokouksia ja tapahtumia aina tulossa ja todella usein ne osuvat sunnuntaille. entä oliko mitään puhetta, kuinka pitkälle joulukuussa treenejä pidetään, 16. päivä on varmaan viimeinen kerta?

ja sitten toki se tärkein, mitä varsinaisesti teitte ja saitte tietää tulevista harjoituksista?

terkuin, puustinen kyselyiässä ;)

Allekirjoittanut oli todella tyytyväinen sunnuntaintreeniin. Mahtavaa, että saimme tällaisen mahdollisuuden treenata ja vielä todella pienellä kertahinnalla.

Tässä puustiselle ja muillekkin lyhykäisyydessään siitä mitä puhuttiin tulevista treeneistä (Zebra/Tinakoo korjannee jos jäi jotain puuttumaan/on väärin :)):
Vetäjät vaihtelevat treeneittäin ja niissä tulee olemaan eri alojen osaajia (tanssi, sirkus, telinevoikka jne.). Viimeksi teimme akrobatiaa, todella kivaa ja hyödyllistä.

Ensi sunnuntaina (25.11.) jutustelimme että olisi enemmän tasapaino- ja voimaliikkeitä (pressejä jne.), vetäjä sirkustaustainen. Vetäjät pyysivät, että esitämme myös toivomuksia treeneistä. Esimerkiksi myös syvävenyttelyä/loikkapuolta toivottiin. Joulukuusta puhuttiin, että treenejä ei ole 23. ja 15.12-16.12. on vaparileiri, joten vika treeni on 9.12., mutta sitten taas tammikuussa jatkuu taas uudestaan.

Viimeksi muokattu:
Sovitteko eilen jatkosta mitään? Mulle tuli tosiaan yllätyksenä neljän päivän koulutus (kuuteen asti :( ). En myöskään pääse 29.6.

Jos saan esittää toiveen (kun en pääse paikan päälle), niin mulle kävis paremmin parittomien viikkojen sunnuntait... Siis koko kesän.

TIEDOKSI! Tänään pidettiin viimeiset treenit GB:llä ennen kesätaukoa. Seuraavat treenit alkanevat arviolta elokuun toisella viikolla, emmekä sopineet mitään uutta aikaa, mutta siitä ilmoitetaan myöhemmin varmasti myös GB:n sivuilla. Hauskaa kesää kaikille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom