Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl M-Nutrition EAA+ -25%
olisi saanut tehdä Minulle ihan mitä vaan

varovasti katsottuna hän jopa näytti pidemmältlä kun Minä, mutta se ehkä oli näköharma, mutta VoiVeljet oli komia NAISoletettu!

silmäin näkivät semmoisenkin Dooriksen sielä, että jouduin aivan käydä semmoisen hyllynvlissä mihin ei ollut etes mitään asiaa
Meanwhile in Lahti. Muuan dooris osasi avata pääkadun varrella sijaitsevan hotellin edustalla tuhkakupin, sellaisen putkimaisen syvän mallin, ja kaatoi sieltä natsat käteensä ja lappoi takintaskuun. Taisi olla omat tupukit loppu.

Kevät näkyy katukuvassa.

Screenshot_20250326_211648_Pinterest.webp

Täytyy kyl alkaa sijoittaan kans. Onhan se niin, että korkoa korolle ilmiönä kuuluu jossain määrin jokaisen elämään. Mielummin sit hyötyy siitä kuin jää sen "uhriksi" kun ei siitä eroonkaan pääse. Pikkurahoilla alkuun tietenki.

Huomenna tulee firmalta maksuun tulospalkkio ja perinteisesti nuo ylimääräiset tonnit on aina menny kaikenmaailman humpuukiin, mutta jos nyt kokeilis erilailla.

Oon nyt kuumottanut muksua täs 3kk kesätöistä, hänen suunitelmien mukaan hän on jo keksinyt rahanmenoa vähintään 4 vuoden kesätöiden verran. Noh, taas asiasta kysyessä ni "kyl ne sit ilmottaa" ja olen aivan varma että kesätyöntekijät siihen paikkaan on jo valittu. Oon toitottanut sitä omaa aktiivisuutta ja et hakee vähintään 4 eri paikkaan eikä jätä yhden tai kahden varaan... mitään ei tapahdu, kohta sit ollaan naama väärällään ilman kesätöitä... On tä vanhemmuus kyl perseestä kun joskus vaan pitää katsoo kun toinen mokaa enkä todellakaan minä lähde hänelle kesätyöpaikkaa hoitamaan.

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-25%
Uutisen mukaan kesätyöpaikkoihin on huomattavan iso tunku verrattuna aikaisempaan, joten moni jää ilman paikkaa, vaikka kuinka ahkerasti yrittäisi.
Ja just sen takia niitä työpaikkahakemuksia pitäisi tykittää menemään niin kauan kuin työnhakualueella on firmoja joihin ei vielä ole vähintään avointa hakemusta laittanut. Nim. viime vuonna yli sata työhakemusta ennenkuin tärppäsi.

Joo ei tä välttämättä muuten menis ihan näin vahvasti tunteisiin, mutta kun hän mokas viime kesänäkin saman homman ja ainut mitä olis pitänyt tehdä oli kysyä tädiltään ajoissa paikkaa... Niin jotenkin ajattelin et tä kesä hän olis ottanut opikseen että se on itsestään kiinni.

Iskipähän flunssan, huhheijaa. Vihdoin elävien kirjoissa. :eek:

ja juu, melko vaikea uskoa, että kesätöitä saisi kovin helposti olematta todella aktiivinen hakija. Kilpailu on tosi kovaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom