Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kertakaikkiaan Sylvi, olin tulossa juuri raportoimaan tuosta aiheesta. Flunssan takia tauko juoksusta venyi kolmeen viikkoon ja eilen ensimmäinen kevyt ja lyhyt lenkki. Oli hirveää. Onko kaikki kunto kadonnut, vai vaan karstaa vielä koneessa? 😔

mitähän amerikkaa sitä tänään ostaisi? onkohan suurta väliä valinnalla kun kaikki alennuksessa? mikrisofta vähän oli miele:ssä

vai ostanko vain tylsästi eft:tä?

enhä olen tylsä, koska Minähän olen

Onko tässä vaiheessa ajankohtaista jo kysellä, kuinka Offarin "uusi vuosi, uusi minä" -projekti on sujunut tammikuun ensimmäisten innostusviikkojen jälkeen?

Tulosta syntynyt?
Kyllä on syntynyt. Olutta olen juonut silloin kun on janottanut ja muutama teräväkin mennyt kurkusta alas tilanteen siltä tuntuessa.
Fyysistä kuntoa voisi parantaa lähinnä siksi, että jaksaisi työskennellä moottorisahalla paremmin. Naisihmisten seurassa vaatteiden riisuminen aiheuttaa jo nyt huokailuja ja hirvittävää esineellistämistä, joten kehonkoostumuksen muokkaamiseen ei ole edelleenkään suurempaa tarvetta.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kyllä on syntynyt. Olutta olen juonut silloin kun on janottanut ja muutama teräväkin mennyt kurkusta alas tilanteen siltä tuntuessa.
Fyysistä kuntoa voisi parantaa lähinnä siksi, että jaksaisi työskennellä moottorisahalla paremmin. Naisihmisten seurassa vaatteiden riisuminen aiheuttaa jo nyt huokailuja ja hirvittävää esineellistämistä, joten kehonkoostumuksen muokkaamiseen ei ole edelleenkään suurempaa tarvetta.
Ootko kuinka pitkä ja minkälainen fysiikka? Komeat kasvot on myös tärkeä.

Nykyäänhän saa naisia vain jos olet chad.

op:n geelitukilla oli kyllä osta listalla jonsson ja jonsson

jospa lisäisin sittenkin sitä?

mitähän amerikkaa sitä tänään ostaisi? onkohan suurta väliä valinnalla kun kaikki alennuksessa? mikrisofta vähän oli miele:ssä

vai ostanko vain tylsästi eft:tä?

enhä olen tylsä, koska Minähän olen

SHOPpia lisäisin jos ei olis kellon osto osunut just tähän. Taitaa olla kanadialainen, mutta jenkkimeno. Mahtollisesti myös USB ja MSFT. Huomenna nuurdeassa euron päivät. Pitää säästöpossu rikkoa jos joku musta perjantai osuu huomiselle. Eurukin $1,09 eli rahalla saa. Järkevä yksilö varmaan lisäilisi sitä ETFää tai ei mitään.

päätökset on tehty

kaikkista etelläkäydyistä pekullaatioista poiketen, ostinkin seligsonista amerikkaindeksiä

se on se Minun henkilöautonväliraharahasto

Hih. Lumipyry ei taidakaan yltää Kalakukkolan korkeuksille. Hyvä. Tulevalla viikolla lämpöasteita. Saisi sulaa jalkakäytävät siihen kuntoon, että voi kävellä ilman liukastumisvaaraa ja kuravesilätäköitä.

Seitsemän viikon päästä on jo vappu. Silloin voi olla hyvinkin kesäistä. Tuskin maltan odottaa!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom