Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy arvostaa tälläistä suoraviivaista vittuilu* toisen voimatasoista. #hehe
Nyt kun aloin tarkemmin miettiä toveri Leokon kommenttia, niin olihan siinä totuuden siemen.
Nimittäin, kannattaako sitä tankoa hommata kun en jaksa mitään punnuksia etes nostaa.

Jaahas, tämä työkierto alkoikin saikulla kun olkapää ollut nyt 4 päivää todella kipeä. Pitikin innostua salista "uudestaan" niin heti palaa vanhat vaivat =) Noh eipä siinä, pitää vaan katsella parit liikkeet ja tekniikat kuntoon koska kyllä tässä menneessä parin vuoden alavireessä on onnistunut salilla käymään ilman että mihinkään sattunut.

Aijoo ja Masan pyynnöstä myös alkoholista. En juonut.

Eiliset pikkujoulut meni maltillisesti kahdella annoksella alkoholia, kotona ennen yhtä. Baariin olisin ollut lähdössä 11 aikoihin, mutta kun lähtö lopulta venyi ties minne totesin viisaimmaksi ratkaisuksi poistua paikalta. Tänään kastajaiset, saattaa olla syypää eilisen maltillisuuteen.

Dr Kajsna kääntymässä kristinuskoon, kastajaiset tänään? Hyvä valinta pienempi todennäköisyys radikalisoitua kuin siinä toisessa.
Minä lähden nyt salille, en ottanut eilen mitään!
Erinomaista, täällä viikon pitkä lenkki takana ja nyt toinen kuppi kahvia 💪😊

3 kpl Supermass Nutrition SUPERCARB (3 kg) -25%
Saattohommia.

img

Pikkuisen alkanut tulla epämiellyttäviä mielialahäiriöoireita. Ehkä pitäisi ottaa yhteyttä tsykiatriin. Mutta entä jos se masentuu näin vaikeasta potilaasta? Alkaa vaikka vetää epätoivoissaan amfetamiinia? Itse en ainakaan kestäisi selvin päin bumerangipotilasta, joka ei kertakaikkiaan vaan pysy oireettomana. Pälli leviäisi.

Tämä pimeys ei nyt vaan sovi minulle.

Hiukan kun haisteli ja maisteli punkkua niin päänsärky on melkoinen. Onneksi voi vain röhnöttää ja kuunnella luentoa niin 'tekee jotain hyödyllistä'.

Polttopuita kannettu ja tulet sytytetty. Kauheen kylymältä tunnostaa näin yht´äkkiä tämä -15. Jokohan sitä tänään saisi aikaiseksi tallin järjestelyn edellisen pajoituksen jäljiltä:unsure:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom