Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi kassaparkaa.

kassit4.jpg

Minulla eijjole. Kaveria.
Aloin ihan miettiä asiaa ja eipä niitä itsellänikään ole kuin puolenkymmentä.
Jostain syystä yhtä lukuunottamatta kaikilla on parta.
Sitten on jonkun verran "tuttuja" joiden kanssa tekemisissä silloin tällöin.

katso liitettä 241804
Ei semmosia hanskoja oo tehtykään että tämän uskaltais käynnistää.
Mä oon vastaavalla veistänyt hirttä 2000-luvun alkupuolella. Appiukon kanssa tehtiin savusaunaa ja appiukko oli moisen väsännyt moton ketjusta. Oli pirun näppärä työkalu, kun sovitettiin hirsiä toisiinsa, varsinkin nurkkien teossa.

Mä oon vastaavalla veistänyt hirttä 2000-luvun alkupuolella. Appiukon kanssa tehtiin savusaunaa ja appiukko oli moisen väsännyt moton ketjusta. Oli pirun näppärä työkalu, kun sovitettiin hirsiä toisiinsa, varsinkin nurkkien teossa.
Niin noita ketjulaikkoja saa kyllä ihan kaupastakin.

Mitenkä ei oo ehtiny uimaan tänä kesänä vielä kertaakaan. Olenko turhaan pudottanu 8kg alkuvuodesta? Armeijatyyliset speedot odottaa kaapissa.

Kuukausi sitten pistin päälle että jokaisesta kortinvingutuksesta menee 2 euroa lomakassaan.

Ei tarvitse tyytyä halvimpaan hotelliin. Ja kun taitaa päästä vasta talvella lähtemään niin voikin olla kaksi viikkoa normaalin viikon asemasta.

Kuukausi sitten pistin päälle että jokaisesta kortinvingutuksesta menee 2 euroa lomakassaan.

Ei tarvitse tyytyä halvimpaan hotelliin. Ja kun taitaa päästä vasta talvella lähtemään niin voikin olla kaksi viikkoa normaalin viikon asemasta.
Mulla ollut jo vuosia sama systeemi, loppusumma pyöristetään seuraavaan tasafemmaan ja pyöristysosa menee säästöön. äkkiä sinne kertyy mukavasti kun kaikki ostokset aina kortilla.

Olisipa tänäkin juhannuksena ollut kiva päästä mökille tai edes jonnekin rauhaan täältä pk-seudulta, mutta taas liian myöhään vuokratakseen mitään. Työt sekoitti aikataulut, eikä voinut varmistella mitään. Oh well.

Back
Ylös Bottom