Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henk koht voin ilmoittaa aloittaneeni villasukkien käyttökauden 2018-2019
Ai viddu kun mä vihaan iltoja. Alan aina miettiä kaikkea ikävää silloin.
Aamuisin tai päivisin tällaista ei tapahdu juurikaan.
Onneks Ozarkia on vielä yksi jakso jäljellä!
Kansanedustaja Jani Toivola asuu Helsingissä, mutta on kirjoilla tyhjillään olevassa asunnossa Riihimäellä - saa 329 euron asumislisän joka kuukausi
Eduskunta on maksanut Toivolalle korotettua kulukorvausta huhtikuusta 2016.Tänä aikana Toivolalle on maksettu 36 841 euroa, josta korotuksen osuus on 9 210,32 euroa
Toivola: ”Olen käsittääkseni toiminut niin kuin pitääkin”
Iltalehti yritti tavoitella Toivolaa maanantaina suoraan ja avustajan kautta.Maanantai-iltana Toivola vastasi Iltalehden esittämiin kysymyksiin Riihimäen asunnosta ja pahoitteli, ettei ole ollut puhelimitse tavoitettavissa.
- Työpuhelimeni hajosi jo viime viikolla ja pääsen viemään sen eduskunnan huoltoon vasta huomenna, Toivola kirjoittaa sähköpostitse.
Toivolan mukaan hän ei ole halunnut nostaa haastatteluissa esille Riihimäen-kotiaan, vaan on puhunut tietoisesti vain Helsingin-kodista. Toivolan mukaan hänellä ja hänen tyttärellään on kaksi kotia, joista toinen sijaitsee Helsingissä ja toinen Riihimäellä.
- Olen tällä pyrkinyt vain rajaamaan yksityisyyttäni julkisuudessa, Toivola selittää.
Väkisin myös mietin tuota lukiessa että valitellaan miten eduskunnassa on huonot palkat, vain joku 5-6k kuukaudessa
saanut aikaan
Angela Merkelistä on kuoriutumassa Trumppi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005831987.html?ref=rss
Kyllä.eiköhän tuossa matalan pakkan valittamisen takana ole se:
jos korvaus olisi 10-20k€/kk kansanedustajan hommiin hakisi erittäin pätevää porukkaa, eikä tuommosia siipeilijöitä pääsisi läpi
nyt pätevä porukka saa paremman ansion muista hommista, eikä etes harkitse edustajan honmia
Sit ois kyllä kova suoja.Facen paskoissa puujalkavitseissä joku oli kirjoittanut, notta kohun saattelemana Toivola muuttaa nimensä Janitaksi.