Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Samis!

Onneks tää mun painonnousu on vaan ja ainoastaan pelkkää lihasta.

Aaahhhhihihihhhhaaahhihhhiiii... Not.

Mä en nyt oikein tiedä mitä tähän pitäisi sanoa... kiva, että painetaan saman verran? Joo, mennään sillä :D

edit:
homma on kuitenkin kääntynyt niin, että mä painan enemmän kuin @TJJ
Mitäs tässä nyt on tapahtunut? Olen ilmeisesti läski.

Mulla on paino pitkälti pysynyt samana (~82), mutta läski lisääntynyt varmaan pari kiloa...varmaan hiukset ja kynnet keventyny o_O

Kävinkin viikonloppuna heittämässä rasvaa tiristävän rullaluistelulenkin ja eilen vielä reenasinkin. Rullaluistelulenkin päälle tosin nautin palauttavana 200g antioksidantteja tumman suklaan muodossa ja illalla palauttelin vielä herkullisten oluiden voimin, kyllä tästä laihaläskistä vielä läskiläski saadaan.

Mulla on muuten perse kipeä.
Taisi mennä kyykkäykset perseeseen.

Miehen vai NAISen

homosexuaalisissa suhteissa uskoisin tuon olevan yleimsempää kuin heretosexuaalisissa

teenköhän Minä kyykyt kuinka väärin, kun yleensä siitä tulee kipeäksi vain selkä, välillä jompi kumpi polvi

Niin, mutta siis jos kysytään että menikö kellään kikkeli päin persettä, niin voiko nainen edes vastata että "mulla"? Riippuu varmaan toki naisesta, mutta minun kikkeli ei oo menny minnekään. Koska eihän mulla oo semmoista! Vai voisko tohon kuitenkin vastata että "mulla", tarkoittamatta kuitenkaan että on se kikkelin omaava osapuoli?

Sanoisin, että kikkeli voi mennä päin persettä, vaikkei kikkeliä omistaisikaan...kyllä, näin sen on oltava. Nämä filoshviset keskustelut, jotka käsittelevät aiheita peräaukon ja sukupuolielinten ympärillä ovat kyllä Pakkiksen ja ehkä jopa elämän suola.

Jos ajatellaan, että se kikuli meni ei vain päin, mutta vallan perseeseen, niin sitten voidaan ehkä tehdä olettamus, että kyseessä ei ole kikkelinhallitsijan(tm) oma valtikka.

Mulla on kanssa luontoystävällinen kulkuväline. Päästömanipulaatiosoftat ja kaikki löytyy.

Eli naisena, ihan selvyyden vuoksi, kannattaisi todeta siis mieluummin että kikkeli meni perseeseen, kuin että kikkeli meni päin persettä. Musta on hyvä selvittää tämmöiset asiat ettei tuu sitten väärinymmärryksiä.

Onpa täällä jutut taas perseestä.

Eli naisena, ihan selvyyden vuoksi, kannattaisi todeta siis mieluummin että kikkeli meni perseeseen, kuin että kikkeli meni päin persettä. Musta on hyvä selvittää tämmöiset asiat ettei tuu sitten väärinymmärryksiä.
Eiiih, ei perseeseen, mielellään vaan päin persettä. Tai siis riippuu mikä sun tahtotila on? Että se menee sinne vai että käy vaan siinä hollilla?

No siis _mun_ tahtotilahan yleensä on, ettei kikkeli mene lähellekään persettä. Mutta jos kävisi niin että, se on mennyt ihan vallan rektaalista sisään asti, niin eikö silloin oikea ilmaisu ole että se meni perseeseen?

Haluan kyydittää irmaa litrasella Ford Fiestalla Lidliin.

Ihanaa!

Mutta se on taloudellinen. Fårdit oli ainakin irman mieleen, onkohan luontoystävällisyys?

Fårdit on minun mieleeni kyllä. Uudet. Ja vanhat. Siltä väliltä olevat ei niinkään. Vanhoista kun pidän enemmän, niin ei niiden yhteydessä kannata edes mainita luontoystävällisyyttä samassa lauseessa. Uudemmalla ajaessa ajotyylini ei ole luontoystävällinen eikä taloudellinen. Kerran olen kaatanut fasaanin (en fårdilla) ja toisella kertaa tapoin oravan. Siilejä yleensä väistän.

Back
Ylös Bottom