Aevan ikimuistoisen ihana ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ennen rekisteröitymistä pakkikselle olin kahden vaiheilla: Stander tai Weiland. Jälkimmäinen vei voiton, mutta Stander on muillekin helpompi, kun 95% osaa lausua sen oikein...Pinnallista myönnän, mutta mä oon tiukkis sen suhteen.Saakos Stondis udella, että mistä noin radikaali veto.
Weiland oli oikein hyvä nicki. :(
vielä pahempi, mun juhannusyö toissavuonna. dokumentti abortista ja paahtamatonta paahtoleipää.
Uiuiuiui....:whip: :haart:Sä oot kuule se meidän suhteen bitch.. Mä vien ja sä vikiset. :haart:

Ennen rekisteröitymistä pakkikselle olin kahden vaiheilla: Stander tai Weiland. Jälkimmäinen vei voiton, mutta Stander on muillekin helpompi, kun 95% osaa lausua sen oikein...Pinnallista myönnän, mutta mä oon tiukkis sen suhteen.
Stander ei liity muuten seisomiseen tai "stondikseen" mitenkään, vaikka siihen vahvasti assosioituukin kieltämättä. Stander on ollu pidemmän aikaa mun idoli, kuten myös Weiland:
http://en.wikipedia.org/wiki/Andre_Stander
Ehkä tän selityksen voi hyväksyä. Vaikuttaa mielenkiintoiselta hahmolta tää Stander.Ennen rekisteröitymistä pakkikselle olin kahden vaiheilla: Stander tai Weiland. Jälkimmäinen vei voiton, mutta Stander on muillekin helpompi, kun 95% osaa lausua sen oikein...Pinnallista myönnän, mutta mä oon tiukkis sen suhteen.
Stander ei liity muuten seisomiseen tai "stondikseen" mitenkään, vaikka siihen vahvasti assosioituukin kieltämättä. Stander on ollu pidemmän aikaa mun idoli, kuten myös Weiland:
http://en.wikipedia.org/wiki/Andre_Stander
Ei se mitään. Luet huomenna uudestaan selvinpäin. :hyvä:onneks on niin kova humppe jo etten ymmärtänyt mitään :dance:

jep, paahdinta ei voinu käyttää kun jonkun luottokortti oli jääny sinne sisuksiin jumiin.
Ei se mitään. Luet huomenna uudestaan selvinpäin. :hyvä:
Kandee bongata se leffa. Aika hyvä itse asiassa, vaikkei aivan mene tositapahtumien mukaan:Ehkä tän selityksen voi hyväksyä. Vaikuttaa mielenkiintoiselta hahmolta tää Stander.
sano vielä että laskuhumala päällä:D