Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mahdakko muistaa legendaarista Tuiskulaa? :D Vittu, siellä näky aikanaan niin paljo pilottitakkeja, karjala-lippoja ja vyöltä roikkuvia narikkalappuja ettei mitään järkee.

No helvetti! Siellä se on Kaira kulkenu pitkässä nahkatakissaan kattomassa keikkoja kuten kaikki muutkin teinit :D

No helvetti! Siellä se on Kaira kulkenu pitkässä nahkatakissaan kattomassa keikkoja kuten kaikki muutkin teinit :D
Onko sulla pitkä nahkatakki? Cool. Mua vituttaa ku menin laihtuun niin paljo että täytyy viedä toi oma nahkatakki varmaan räätälille :D Hartioista istuu yhä, mutta vyötärön kohdalta on iso ku hulavanne.

E: Ei muuten taida Tuiskulassa enää tapahtua mitään tätä nykyä, näin ainaki muistelisin..

Minkä helvetin takia jengi vihaa toisiaan sen perusteella missä kylässä asutaan? Täälä meilläpäin on samaa, tosin lähikunnista onneks ainoastaan yks on enää sellanen junttila. Sekin virallisesti jopa ihan kaupunki. En ymmärrä.

Minkä helvetin takia jengi vihaa toisiaan sen perusteella missä kylässä asutaan? Täälä meilläpäin on samaa, tosin lähikunnista onneks ainoastaan yks on enää sellanen junttila. Sekin virallisesti jopa ihan kaupunki. En ymmärrä.
Muiden kylien ihmiset on poikkeuksetta typeriä ja vammasia, ja niitä täytyy vihata.

Onko sulla pitkä nahkatakki? Cool. Mua vituttaa ku menin laihtuun niin paljo että täytyy viedä toi oma nahkatakki varmaan räätälille :D Hartioista istuu yhä, mutta vyötärön kohdalta on iso ku hulavanne.

E: Ei muuten taida Tuiskulassa enää tapahtua mitään tätä nykyä, näin ainaki muistelisin..

Mulla on tollai 40 vuotta vanha äiteeltä peritty pitkä musta. Se on kyl rakas ja sen kans on koluttu vaikka ja missä. Se pitäis kyl huoltaa kun sais aikaseks. Enempi nykyään sellasta lyhyttä rotsia käytän.

Mä oon kans kuullu ettei Tuiskulas enää juuri mitään ihmeitä tapahdu, ikävä sinänsä kun mun mielestä se oli hieno paikka missä pääsi kattomaan isojakin bändejä.

Mulla on tollai 40 vuotta vanha äiteeltä peritty pitkä musta. Se on kyl rakas ja sen kans on koluttu vaikka ja missä. Se pitäis kyl huoltaa kun sais aikaseks. Enempi nykyään sellasta lyhyttä rotsia käytän.

Mä oon kans kuullu ettei Tuiskulas enää juuri mitään ihmeitä tapahdu, ikävä sinänsä kun mun mielestä se oli hieno paikka missä pääsi kattomaan isojakin bändejä.
Juu, mä muistelin kans että Tuiskulassa kävi isojaki bändejä aikanaan. En tiiä sitte mikä tuonki toiminnan lopetti, luultavasti nykynuoriso joka on roskasakkia eikä osaa arvostaa Tuiskulan kaltasta paikkaa.

Elämän ensimmäinen penikoiden aukirepimissessio takana. Ylitti karmeimmatkin painajaiseni, mut aion nyt hoitaa me auki, kestää kivun niinko asiaan kuuluu ja jatkossa pitää mielessä, että lihashuolto on oikeestaan aika jees :)

Noh, eik tää oo niinku evoluuttispsykoloottista..? Tai jotain semmosta, call of nature ja silleen.

Semmonen perärööri ku Sykäräinen tais olla sen paikan nimi, osa Toholampia. Mikäs sinne oli ajellessa, suora ja huonokuntonen kestopäällyste koko matkalta. Työmatkaa kertyis vajaa sata kilsaa päivässä, jos sattuvat mut sinne huolimaan.

Käyhän siinä Nesteellä kahvilla. Se on suora trippi 80-luvulle + se mummeli on ihan huippu. Tekee sulle sämpylänkin vasta tilauksen jälkeen ja vielä lämmittää vähän mikrossa jotta voi sulaa :kuola:

Käyhän siinä Nesteellä kahvilla. Se on suora trippi 80-luvulle + se mummeli on ihan huippu. Tekee sulle sämpylänkin vasta tilauksen jälkeen ja vielä lämmittää vähän mikrossa jotta voi sulaa :kuola:

No ai jumankauta. Nyt kuulosti hyvältä. Meikä lähtee Sykäräisiin seuraavan kerran ku käväsen kotopuoles. En oikeesti käy mut mieli tekis.

Itseasiassa kävin siinä tänään kahvilla :D Tollasia pitäs olla kaikkien huoltoasemien.

- - - Updated - - -

No ai jumankauta. Nyt kuulosti hyvältä. Meikä lähtee Sykäräisiin seuraavan kerran ku käväsen kotopuoles. En oikeesti käy mut mieli tekis.
Koska muuten tuut jallittaan mut sinne kahville? Vaikket kahvia juokkaan, muistaakseni.

Kävin ostamassa Savuke 1 ja en voi muuta sanoa kuin hyi vittu. Jatketaan siis tällä :thumbs:

Maailman turhauttavin rööki :D Savua tulee mutta mitään ei tunnu.

Ja maistuu hirveelle, just passeli ^^

Tänään oli muuten lehdessä, että Isolla-Britannialla on 12'000 poliisia 18'000 vartijaa ja 13'500 sotilasta ja armeija valmiustilassa Lontoon olympialaisten ajan. Tästä voidaa nyt väännellä väite, että UK aloittaa kolmannen MS ^^

Suuri kiitos kaikille pyöräileville naisille, teidän ansiosta minulla on yleensä tehokkaampi treeni kuin pitäisi. Meinaan ensin sitä on pakko pyöräillä kiinni eläimen raivolla kaukana pyöräilevä mimmi. Seuraavaksi saa tehdä töitä, että pysyy perässä, sillä vuosien varrella olen todennut, että mitä parempi takamus, niin sitä lujempaa se tuppaa pyöräilemään. Kun saa itsensä kasattua siinä, niin ohituksen ajan täytyykin esittää sitten "Ei tunnu missään", ja sen jälkeen yrittää puuskuttaa mahdollisimman hiljaa. Tunnin lenkin aikana kun tuon suorittaa yli 3 kertaa, niin huomaa treenanneensa.

Onneksi on loma ja huomisen tehtävälistalle kuuluu vain yhden paketin vieminen Postiin. Tipu on vähän väsynyt ja menetti sirkutusäänensäkin...mutta kyllä se oli sen arvoista.

Party in my oven! :kuola:
[video=youtube_share;TtBcWl-O5b4]http://youtu.be/TtBcWl-O5b4[/video]

Suuri kiitos kaikille pyöräileville naisille, teidän ansiosta minulla on yleensä tehokkaampi treeni kuin pitäisi. Meinaan ensin sitä on pakko pyöräillä kiinni eläimen raivolla kaukana pyöräilevä mimmi. Seuraavaksi saa tehdä töitä, että pysyy perässä, sillä vuosien varrella olen todennut, että mitä parempi takamus, niin sitä lujempaa se tuppaa pyöräilemään. Kun saa itsensä kasattua siinä, niin ohituksen ajan täytyykin esittää sitten "Ei tunnu missään", ja sen jälkeen yrittää puuskuttaa mahdollisimman hiljaa. Tunnin lenkin aikana kun tuon suorittaa yli 3 kertaa, niin huomaa treenanneensa.

Toimii muuten juostessakin. Oikein hyvän perän kun bongaa niin sitten pitää vielä keksiä jotain verukkeita, jotta voi pysähtyä ja päästä uudelleen ohitustilanteeseen. Onneksi kaupunki rakensi telineitä Töölönlahdelle niin aina voi jäädä vetämään leukoja tai vatsoja kunnes kohde on taas mennyt ohi :D

Back
Ylös Bottom