Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä on tänään+17, just hyvä, voi lenkkeillä jo
Kävin äsken testaamassa uusia erätennareita 6km verran, metsätietä ja maastoa. Vaikuttavat ihan hyvältä, suon ylityksessä oli vettäkin eikä varpaat kastuneet.
Kantarellejakin näkyi, kyllä se on syksy nyt.

Jaahas. Sitten saa taas pelätä onko kohta työpaikkaa. Ei nyt yyteitä vielä julkistettu, mutta merkit on pahat.

Minä taas en enää viitsi lenkkeillä kun on kylymä ja tympiää!

olen siirtynyt takaisin sisäliikunnan ääreen

Siinä minä sitten seisoin atleettinen vartalo paljaana paraatiojennuksessa kandiryhmän edessä, kun nuori ja erittäin hyväcuntoinen nainen otti kivekseni käsiensä hellään kosketukseen.
Tuli mieleen opiskeluajat. Urologian opetuspoliklinikalla 6-8 kandia ja yleensä siellä oli Asiakkaina jo herrasmies iässä olevia "hieman" keskivartalo pulleita kohteita. Yleensä kaikki, niin Mies kuin Naiskandit saivat tutkia, hypistellä elimet. Sanoivat monesti, että pitäähän nuorten lääkärin alkujen oppia. Ja tästä tuli vielä mieleen. Jos itse tai joku muu tuntee kyhmyn/patin kivissänne, niin asap Kaikkoselle.

Gynekolookian opetuspolilla oli vähän sama meininki. Asiakkaat yleensä jo varttuneempia Naisia. Usein useampi kandi sai tehdä ns. gyn. statuksen opettajan ohjaamana samalle Asiakkaalle. Kerran oli vaikea pitää naama näkkärillä, kun virtsankarkailusta kärsivää Ladya opettaja pyysi yskäisemään ja ureaahan sitten lensi opettajan kaulalle. Ei ihan naamalle sentään :LOL:

Olipa kätevää. Leivoin mustikkapiirakan ja sitten mulle laitettiin kattokruunu kattoon. Tarjosin myös nahkapiirakkaa 🫣 Olihan se lamppu kolme kuukautta odottanut asennusta.

Kävin äsken testaamassa uusia erätennareita 6km verran, metsätietä ja maastoa. Vaikuttavat ihan hyvältä, suon ylityksessä oli vettäkin eikä varpaat kastuneet.
Kantarellejakin näkyi, kyllä se on syksy nyt.
Yritin eilen etsiä kanttarelleja mutta ei löytynyt. En edes tiedä millaisista paikoista etsii

Tuli mieleen opiskeluajat. Urologian opetuspoliklinikalla 6-8 kandia ja yleensä siellä oli Asiakkaina jo herrasmies iässä olevia "hieman" keskivartalo pulleita kohteita. Yleensä kaikki, niin Mies kuin Naiskandit saivat tutkia, hypistellä elimet. Sanoivat monesti, että pitäähän nuorten lääkärin alkujen oppia. Ja tästä tuli vielä mieleen. Jos itse tai joku muu tuntee kyhmyn/patin kivissänne, niin asap Kaikkoselle.

Gynekolookian opetuspolilla oli vähän sama meininki. Asiakkaat yleensä jo varttuneempia Naisia. Usein useampi kandi sai tehdä ns. gyn. statuksen opettajan ohjaamana samalle Asiakkaalle. Kerran oli vaikea pitää naama näkkärillä, kun virtsankarkailusta kärsivää Ladya opettaja pyysi yskäisemään ja ureaahan sitten lensi opettajan kaulalle. Ei ihan naamalle sentään :LOL:
Mäkin oon käyny yhteen aikaan alvariinsa urologilla. Kerran oli nuorempi mies siinä myös oppimassa

Täälläkin on samanlaisia kokemuksia. Minulla oli kädessä atooppista ihottumaa ja olin siksi ihotautilääkärillä ja siellä oli myös opetusta ja 6-8 nuorta ja nättiä kandia. Ihmetytti sitten miksi piti ottaa paita pois ja seisoa keskellä nuoria naisia jotka tutkivat kropan ihottuman varalta. Kerroinhan minä, että ihottumaa oli vain kädessä, mutta silti piti riisuutua.

Täälläkin on samanlaisia kokemuksia. Minulla oli kädessä atooppista ihottumaa ja olin siksi ihotautilääkärillä ja siellä oli myös opetusta ja 6-8 nuorta ja nättiä kandia. Ihmetytti sitten miksi piti ottaa paita pois ja seisoa keskellä nuoria naisia jotka tutkivat kropan ihottuman varalta. Kerroinhan minä, että ihottumaa oli vain kädessä, mutta silti piti riisuutua.
Iho on ihmisen suurin elin (Porissa voi olla toisin..), niin pitäähän se koko elin tutkia, vaikka vaivaa olisi vain pienellä alueella.

Täällä on tänään+17, just hyvä, voi lenkkeillä jo
Mä oon niin syntynyt väärään maahan.

Ei huvittanut lähteä tänään lenkille, kun oli enää +19. Vielä toissapäivänä nautin niin saatanasti, kun sain ajaa pitkän fillarilenkin +28C auringonpaisteessa! :giggle:

Tarkennetaanpa vielä pari yksityiskohtaa edellisestä tarinasta.

• "Näyttää ihan peeenikseltä, mutta hirween pieni". Tätä tai muutakaan kommenttia ei tutkimuksen suorittanut, nuori ja erittäin hyväcuntoinen nainen, peeniksestäni lausunut. Ammattilaisena tai ainakin tulevana sellaisena keskittyi kiveksiin.
  • Nuori ja erittäin hyväcuntoinen nainen polvistui ennen kuin otti kivekseni käsiensä hellään kosketukseen. Vähän epäilen, että tämä menetelmä oli opittu jossain muualla kuin lääkiksessä, mutta saatan toki olla väärässä.

Kerran myös ultrattiin kivekset, mutta säästetään se tarina myöhempään ajankohtaan.

Itse en valita vilua, vesisade on kyllä mälsä kun on noita karvakuonoja ja friba harrastuksena.

Pieni matkakuume itselläkin, thaikkuihin kosiskeltiin mutta ei kiinnosta 2 viikkoa siellä, mieluummin vaikka 5 päivää Prahassa.

On jännittävää olla reissussa henkilön kanssa, jolla ole ulosannissa mitään filtteriä ja luonne on räjähtävä. Johtaa usein ikimuistoisiin tapahtumiin.
Minä tunnen suurta sympatiaa, kun luen näitä juttujasi. Minullakin on naisten kanssa matkailusta kertynyt ikimuistoisia kokemuksia. Kerran päätin eron jälkeen terapoida itseäni ja lähdin reissuun ilman naista. Olin kuukauden Mongoliassa ja siinä ajassa vakaumuksellinen sinkkuus kerkesi jo joutua koetukselle. Tuli tehtyä sillai tyhmästi, että puhuin vieraille naisille ja sain kutsun Etelä-Afrikkaan. Minulle luvattiin paikallisopastusta kauniin hymyn saattelemana. Rupesin jo suunnittelemaan seuraavaa safarihenkistä lomaa. Sitten satuin todistamaan, kun joku nainen raivosi miehelleen jurttaleirin pihalla turistiryhmän töllistellessä näytöstä. Äijä oli kantanut laukut autoon, joka lähtikin jo edeltä liikkelle. Naisen passi oli laukussa. Naureskelin reissupartaani, että kuka päästää passinsa housujensa ulkopuolelle näissä olosuhteissa. Hymyni hyytyi , kun tajusin, että tuo mieshän voisin olla minä. Silloin Afrikan kukkulat haihtuivat mielestäni ja päätin lähteä Lappiin kalaan.

Back
Ylös Bottom