Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nasta nukkua kun jälkikasvu kipiänä 😅 haluaa nukkua vieressä, ihan kyljessä kiinni pää samalla tyynyllä. Koko yön ryystää räkää nenän sisällä.

Mutta silti minun siittiö hän. Eiköhän pian parane.

ei tarkene enää kotioloissa ilaman sukkia!

ei tästä nauti!

tällä vaihdilla ei mene pitkään, kun joutuu kytkeä sähköpatterit päälle

Nuorehko, hyväcuntoinen naislääkäri: näytän ihan mitä vaan.

"Näyttää ihan peeenikseltä, mutta hirween pieni"

Meinaakko, että qusella käynti laitonta: rikollista koskea lapsen peenikseen.

Itellä ei sitä vaaraa :oujee:

Meinaan että kun ensimäiset sata lerppaqllia ja pers-silimää nähäny niin ne kukkakaalin näköset vehkeet on mielenkiintosempia kuin mikään muu.
Tässäkin asiassa olen kokemusasiantuntija. Olen kertonut tarinan joskus aiemminkin, mutta kerronpa siitä huolimatta.

Nuorena ja hyväcuntoisena voimamiehenä sairastuin sen verran rajuun keuhkokuumeeseen, että jouduin viikoksi infektiopoliklinikalle. Olin siellä muistaakseni päivän-pari pötkötellyt ja vastaanottanut antibiootteja suoraan suoneen, kun hoitaja passitti käymään ylilääkärin vastaanotolla. Ylilääkärin lisäksi konttori oli täynnä kandeja, joille ylilääkäri kertoi esitiedot potilaasta ja sen jälkeen osana kliinistä tutkimusta pyysi yhtä naispuolista erittäin hyväcuntoista kandia tarkastamaan potilaan kivekset. Siinä minä sitten seisoin atleettinen vartalo paljaana paraatiojennuksessa kandiryhmän edessä, kun nuori ja erittäin hyväcuntoinen nainen otti kivekseni käsiensä hellään kosketukseen.

Olin vuosia siinä uskossa, että tämä on normaali käytäntö keuhkokuumetta diagnosoitaessa, mutta viime syksynä vastaavan taudin tapauksessa otettiin vain verikokeet ja keuhkokuvat.

IMG_4350.webp

#
#

Kolmen ensimmäisen lomaviikon aikana auton mittariin 4200 km, joten myös fossiilista polttoainetta on palanut kohtuullisesti.

Vilukissa! Koetin tänään laittaa ilmalämpöpumpun pois päältä jäähdyttämästä. Ei tullut helvettiäkään, tunnin päästä oli pakko laittaa taas päälle, kun hiosti. Kylmenisi nyt vielä vähän...

ei tuossas nyt enää montaa astetta ole varaa lämpötilan romahtaa ennen kun sähköpatteri on kytkettävä toimintaan

ikkunaa ei ole enää voinut pitää auki la-su yön jälkeen, etten vain omilla toimilla edesauta sisäilmaston liian nopeaa jähtymistä

thumbnail_Näyttökuva 2025-08-06 kello 7.55.30.webp

Tänään lähdetään Ainon kanssa taas eläinlääkäriin. Tiedä sitten, palaanko tyhjän kopan kanssa takaisin. Ajatus ei meinaa pysyä vauhdissa mukana: perjantaina minulla oli täysin terveenoloinen, iloinen ja puuhakas kissa. Nyt se sama kissa on kuolemassa käsiin.
Tsemppiä Ainolle ja Sylville ❤️💪Oli koppa tyhjä tai täysi palatessa, niin Ainon kannalta on varmasti saatu paras mahdollinen hoito ja tehty paras mahdollinen ratkaisu.

Näin unta ihan hillittömän suuresta valkoisesta kissasta. Jotain leijonan ja ison labbiksen välimaastosta ja puski kuin pässi jalkaa vasten. Sit tais vaihtua lähetys tai ainakaan en muista jatkoa.

Mun syyskuussa 15 täyttävä rekkunaakeli alkoi ontua. Mietein että jos hälle sais 15v synttärit järjestettyä ja sitten piikille. Mutta mahtaako jaksaa sinne asti.

Kisse täytti toukokuussa jo 15. Mitenkä sen sais? Vittuuttaan naukuu yöt ainakin 5 vuotta vielä.

Back
Ylös Bottom