Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nauttiin kun on hyvät suunnitelmat syksyyn ja talveen, eli lämpöisessä vietetään taas 3kkei tarkene enää kotioloissa ilaman sukkia!
ei tästä nauti!
tällä vaihdilla ei mene pitkään, kun joutuu kytkeä sähköpatterit päälle
Vilukissa! Koetin tänään laittaa ilmalämpöpumpun pois päältä jäähdyttämästä. Ei tullut helvettiäkään, tunnin päästä oli pakko laittaa taas päälle, kun hiosti. Kylmenisi nyt vielä vähän...tällä vaihdilla ei mene pitkään, kun joutuu kytkeä sähköpatterit päälle
Nuorehko, hyväcuntoinen naislääkäri: näytän ihan mitä vaan.
"Näyttää ihan peeenikseltä, mutta hirween pieni"
Meinaakko, että qusella käynti laitonta: rikollista koskea lapsen peenikseen.
Itellä ei sitä vaaraa![]()
Tässäkin asiassa olen kokemusasiantuntija. Olen kertonut tarinan joskus aiemminkin, mutta kerronpa siitä huolimatta.Meinaan että kun ensimäiset sata lerppaqllia ja pers-silimää nähäny niin ne kukkakaalin näköset vehkeet on mielenkiintosempia kuin mikään muu.
No nii-i, helteet takasin ja oispa kesä.ei tarkene enää kotioloissa ilaman sukkia!
ei tästä nauti!
tällä vaihdilla ei mene pitkään, kun joutuu kytkeä sähköpatterit päälle
Joko siellä katsellaan lentoja Mallorcalle. Thaimaa olisi hyvä, vaikka marraskuussa.No nii-i, helteet takasin ja oispa kesä.
Vilukissa! Koetin tänään laittaa ilmalämpöpumpun pois päältä jäähdyttämästä. Ei tullut helvettiäkään, tunnin päästä oli pakko laittaa taas päälle, kun hiosti. Kylmenisi nyt vielä vähän...

Tsemppiä Ainolle ja SylvilleTänään lähdetään Ainon kanssa taas eläinlääkäriin. Tiedä sitten, palaanko tyhjän kopan kanssa takaisin. Ajatus ei meinaa pysyä vauhdissa mukana: perjantaina minulla oli täysin terveenoloinen, iloinen ja puuhakas kissa. Nyt se sama kissa on kuolemassa käsiin.
Nainen haluaisi käydä kattoon Pompeijjia, minä vaikka Nizzaa.Joko siellä katsellaan lentoja Mallorcalle. Thaimaa olisi hyvä, vaikka marraskuussa.