Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paikallinen ääskauppa tarjoaa pikkuropotin toimituksia. Sehän tuli melkein ovelle, miettikää, enää ei tarvi nähdä ihmisiä kaupassakaan. Eikä siitä ilosta tarvinnu maksaa kuin 1,9e.
Olisko tilauksen näppäilystä siihen että vehje piipitti kadulla joku 20min.kauanko kesti matka?
Hitto ku täällä maalla ei ole robotteja. Joutuu näkemään ihmisiä, jotku työntekijät kaupassa jopa moikkaa ihmisiä.Paikallinen ääskauppa tarjoaa pikkuropotin toimituksia. Sehän tuli melkein ovelle, miettikää, enää ei tarvi nähdä ihmisiä kaupassakaan. Eikä siitä ilosta tarvinnu maksaa kuin 1,9e.
Hetkinen?Siis Viitsun kuvasta ensihuomio komeisiin kuuliin.
En olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta riittävän pitkään ketjua seurattuani olen päättänyt vaihtaa tuon mikkihiiren jollain aikajänteellä oikeaan kelloon. Oura tukee tätä ajatusta hianosti..
Onneksi asun nykyään kaupungissa, maalla kun kaupan myyjät melkein tunsivat sinut paremmin kuin sinä itse.Hitto ku täällä maalla ei ole robotteja. Joutuu näkemään ihmisiä, jotku työntekijät kaupassa jopa moikkaa ihmisiä.![]()
Järkytyin kun menin viikonloppuja salille ja joku joka oli lähdössä morotti kun olin tulossa. Vähän tuli oksennusta suuhun.Hitto ku täällä maalla ei ole robotteja. Joutuu näkemään ihmisiä, jotku työntekijät kaupassa jopa moikkaa ihmisiä.![]()
Ei ole tullut testattua ko ropottia. Kerran oli lähellä etten ajanut tuollaisen yli autolla(oli suojatiellä)SIihen mahtuu jopa ihan hyvin ostoksia.

Jaahas, mistäs tämän kuivaimen voi tilata.
View: https://www.instagram.com/reel/DL2o9lsoPgn/?igsh=ZDM4dnVsZWs0cHd4
Teen paljon empiiristä tutkimusta sekä töissä että vapaa-ajalla. Kysymys erityisesti kaikille ketjua lukeville miehille: kuka huomasi pyöreät olkapäät? Myös naiset ja henkilöt saavat vastata.
Mikäli vastauksia tulee riittävästi, pyydän Copilotia tuottamaan joitakin kivoja diagrammeja niistä.
Annan itselleni anteeksi, että hairahduin tähän itänaapuristakin tuttuun hunaja-ansaan, joka viekkaasti viritettiin klassisella "kuvalla huomiota" -viestillä.Siis Viitsun kuvasta ensihuomio komeisiin kuuliin.