Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20250708_190300.webp

Ehkä tässä vielä jotain saa jos kelit nyt paranis.

Paikallinen ääskauppa tarjoaa pikkuropotin toimituksia. Sehän tuli melkein ovelle, miettikää, enää ei tarvi nähdä ihmisiä kaupassakaan. Eikä siitä ilosta tarvinnu maksaa kuin 1,9e.

kauanko kesti matka?

Paikallinen ääskauppa tarjoaa pikkuropotin toimituksia. Sehän tuli melkein ovelle, miettikää, enää ei tarvi nähdä ihmisiä kaupassakaan. Eikä siitä ilosta tarvinnu maksaa kuin 1,9e.
Hitto ku täällä maalla ei ole robotteja. Joutuu näkemään ihmisiä, jotku työntekijät kaupassa jopa moikkaa ihmisiä. 🤨

Siis Viitsun kuvasta ensihuomio komeisiin kuuliin.

En olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta riittävän pitkään ketjua seurattuani olen päättänyt vaihtaa tuon mikkihiiren jollain aikajänteellä oikeaan kelloon. Oura tukee tätä ajatusta hianosti..
Hetkinen?
Mitä kuulia? Taasko unohin alkkarit ja näkyy läpi 🤔 näinkin on käyny.
Mut mun kuvasta päästiin Destryn kehumiseen. 😅

Hitto ku täällä maalla ei ole robotteja. Joutuu näkemään ihmisiä, jotku työntekijät kaupassa jopa moikkaa ihmisiä. 🤨
Järkytyin kun menin viikonloppuja salille ja joku joka oli lähdössä morotti kun olin tulossa. Vähän tuli oksennusta suuhun.

Teen paljon empiiristä tutkimusta sekä töissä että vapaa-ajalla. Kysymys erityisesti kaikille ketjua lukeville miehille: kuka huomasi pyöreät olkapäät? Myös naiset ja henkilöt saavat vastata.

Mikäli vastauksia tulee riittävästi, pyydän Copilotia tuottamaan joitakin kivoja diagrammeja niistä.

Siis Viitsun kuvasta ensihuomio komeisiin kuuliin.
Annan itselleni anteeksi, että hairahduin tähän itänaapuristakin tuttuun hunaja-ansaan, joka viekkaasti viritettiin klassisella "kuvalla huomiota" -viestillä.

@Viitsu todellakin omaa kuvien perusteella komeat kuulat (olkapäät) ja ylipäätään näyttää lihaa ja voimaa löytyvän.

Back
Ylös Bottom