Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
olen vakaasti ajatellut ostavani uuden Suvikengät

ongelma: kun ei ole minkäänlaista kinostusta piipahtaa kenkäkaupassa!

Ihtellä: urheilu/vaellusmalliset palijasjalkakenkät. Pyhäpaljasjalkakenkät. Sekä nilkkavartiset veten pitävät palijasjalkakenkät. Skandinavian outdoorsista kahdet, yhdet netistä.

Aika vitun rumat räpylät jokaiset noista. Ei silti vitunsaantia ole haitannut. Hyvä kävellä, ryhtikin paranee.

Kesän kävely kengät olisi kieltämättä hakusessa. Vanhat Merrelit vibram pohjilla lahoavat vanhuuttaan, mutta ei ole yhtä hyviä tullut vielä vastaan. Pitäis olla mahdollisimman ilmavat, eli verkkoa tms päällinen ja pohjat semmoiset , että kärsii olla jalassa vaikka 12h yhtä soittoa kävelyä/seisoskella ilman että missään vaiheessa alkais vituttaan. Plussaa ois jos, että näyttäisivät perus fiksuilta, eli ei näitä nykytrendin paksupohjaisia kiikkutuoli kenkiä.

Ei ole helppoa kun tietää, et mitä haluaa, mutta kukaan ei myy, koska trendit ja muuta paskaa

toisaalta helppoa, kun ei vaatekaupassa kauaa aikaa tarvi viettää, kun on äkkiä katsottu löytyykö sitä mitä haluaa
Pätee omalla kohdalla aikalailla kaikkeen kaupankäyntiin, pääasiassa ostan vain tarpeeseen tai vähintäänkin ajatuksen kanssa. Ainoa poikkeus on ehkä työkalut ynnä muut tekniset välineet, joita tarttuu toisinaan ihan heräteostoksena mukaan.

Minulla haussa tuon näköistä, ei ole tullut kivijaloissa sopivaa vastaan, kaikissa vähän tuonnepäin olevissa joku ratkaiseva vika miksi eivät voi tulla kyseeseen

yleensä liian paksu tuo keula, sen pitää nimenomaan olla matalaa mallia

tai sitten on hemmetin paksu pohja

tämmösiä liiketoimia tänään, koska: Geelitukat &Minä niin nautin nordean massiivisista

thumbnail_Näyttökuva 2025-04-15 kello 10.23.35.webp

Piti laittaa roskiin Eccon mustat kävelykengät. Reikä pohjassa. Suutarin mukaan ei kannattanut korjata, koska Eccon pohjamateriaali murenee. Kestää 8-10 vuotta. En edes muista, milloin olen ne ostanut. Jos kengät maksoi 160-180€, niin erinomaisesti ns maksaneet itsensä takaisin.

Nahkakenkä on aina nahkakenkä.
Muovikenkä on ruma kenkä.

Eccon pohjamateriaali murenee.
Olen jostakin ymmärtänyt, että varsinkin jos kenkiä ei käytetä niin joku niissä käytetty materiaali sitten kokee äkillisen romahduksen, itsellä myös yksi pari mennyt näin ja juurikin erittäin vähän käytettynä.

Ts kenkä tykkää että sillä astutaan.

1000043650.webp

Mainos sopi äärimmäisen hyvin herr doctorin plösöyden valitteluun, vaikka kävely onkin tehotonta.

Konstit läskiyden välttämiseen on kerrottu monesti ja yhtä usein tyrmätty, mutta kerrataampa vielä:
Osta taimikkovaltainen, hoitamaton metsätila. Osta raivaussaha. Tämä ratkaisee läskistymisen lisäksi tylsistymisongelman. Talvella kun lunta on liikaa raivaushommiin voi hiihtää.

nytKuntit!

nousevana lavvantaina #paikkakunnalla spiiddating ja napakymppi

napakynppiin en osallistu, mutta jos tuohon spiiddetittinkiin saa osallistua aivan keskiolutpohjalta niin sitä voisin harkita

Palkkapäivä ja raha polttelisi taskussa. Kuukauden pörssiostotkin tein jo dropissa niin hyvällä omallatunnolla voisi törsätä johonkin hauskaan.

No sehän ratkesi helposti kun työnantaja antoi kuuden viikon pelkoleirin.

Back
Ylös Bottom