Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa tähän malliin?Beawer-season alkaa olla taas kohta käsillä, jokohan sitä aloittaisi tiedustelutoiminnan viikonloppuna.
View: https://m.youtube.com/watch?v=aYDfwUJzYQg&pp=ygUZd3lub25hJ3MgYmlnIGJyb3duIGJlYXZlcg%3D%3D
Eihän tämä Sylvistä sentään kertonu?
Neste on kyllä ollut melkoisessa luisussa.
Neste on kyllä ollut melkoisessa luisussa.
Käsittääkseni tätä tapahtuu varsin usein offarilaisten keskuudessa etenkin viikonloppuisin. Siitä seuraa ragusa.
Ei varsinaisesti koko viikolla, vaan työt pitäneet kiireisenä ja tiristäneet kaikki saatavilla olleet (melko vähäiset) mehut irti. Vaan pientä piristymistä havaittavissa viikonlopun lähestyessä.Kaikilla ollut oma elämä tänään, kun vajaa sivu vain uutta tekstiä.
Mä suunnittelen maiseman vaihtoa ainakin kesäksi ettei kukaan saa mua kiinniLuulen että Poppiksen suunnalla voisi olla otolliset metsästysmaastot.
Siis onko tätä hyvin alkanutta selibaattia tarkoitus jatkaa kesän yli?Mä suunnittelen maiseman vaihtoa ainakin kesäksi ettei kukaan saa mua kiinni![]()
Vanha klassikko.Mainio biisi - ja erinomaisen härö video.![]()
Sylvi taitaa puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä. Liittynee ylläolevaan.Käsittääkseni tätä tapahtuu varsin usein offarilaisten keskuudessa etenkin viikonloppuisin. Siitä seuraa ragusa.
Joo niinhän se taitaa ollaKäsittääkseni tätä tapahtuu varsin usein offarilaisten keskuudessa etenkin viikonloppuisin. Siitä seuraa ragusa.
No niin kauan ei pysty. Varmaan viettelen jonkun viattoman miehen haureuden tekoihin jossain vaiheessa kun saan vähän itseluottamustaSiis onko tätä hyvin alkanutta selibaattia tarkoitus jatkaa kesän yli?
1994 woodstock ja ne aamuöiset pätkät kaapelikanavilla, sieltä täry- ja verkkokalvoille syöpyivät ikuisiksi ajoiksi nuo Les Claypoolin bassoriffit ja kokoonpanon preesens, vaikkei tuon tyylinen musiikki kuulunut silloin eikä nykyään omaan suosikkirepertuaariin.Mainio biisi - ja erinomaisen härö video.![]()