Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kylpylässä nakuilusta tulee mieleen reissu Bulgariaan parikymmentä vuotta sitten. Päätin käydä terveyskylpylässä, jota suositeltiin turistioppaassa. Kylpylän vastaanotossa ymmärsin, että kylpylässä kuuluu olla alasti. Miehille ja naisille on nimittäin eri osastot. Saamieni ohjeiden mukaisesti heitin vaatteeni pukukoppiin ja painoin altaaseen.

(Naisia suosittelen nyt ajattelemaan parikymppistä ja huippuunsa treenattua miesvartaloa. Vatsa kuin lego-palikka ja pakarat kuin kaksi koivunpahkaa. Rungon toisella puolella paksu ja ryhmyinen karahka. Mieli viaton ja lempeä, mutta helposti vieteltävissä.)

Allas oli kooltaan 6x6 metriä ja vedellä oli kuulemma hoitavia vaikutuksia. Olin ainoa asiakas, joten kelluin aivan yksinäni odottamassa vaikutuksia. Sitten jostain ilmestyi mies, joka oli täysissä pukeissa. Mies kiersi hitaasti altaan reunaa pitkin ja tuijotti minua. Aloin tuntea oloni kiusallisen alastomaksi. En osannut päättää pitäisikö minun kääntää miehen suuntaan etupuoleni vai takapuoleni vai antaa hänen skannata koko kierros. Kun mies katosi näkyvistä, säntäsin suihkuun. Siellä katseeni kiinnittyi ensimmäisenä käytettyyn kortsuun, joka lojui suihkuhuoneen lattialla. Päätin skipata suihkun ja ryntäsin puolijuoksua pukuhuoneeseen. Tuntui todella hyvältä vetää farkut jalkaan.

1000039141.webp

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Lukemista @Oy Masa Ab

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom