Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Oak barrelissa odotellaan lennon lähtöä. Tänään pääsee itse toteamaan onko pizza miten paljon huonompaa Italiassa.
Etkös sä ollu johonki pohjoisitaliaan menossa? Siellähän syödään tietenkin pastaa, polentaa, riisiä, risottoa, osso buccoa, snitseliä ym...eikä mitään pitsaa, se on etelä-italian hömpötystä.

1000019238.webp

Jos pitsat ei tuu uunista tämän näköisinä, margherita ei luultavasti kannata. Paksut, ilmavat reunat on lupaus hyvästä taikinasta ja kuumasta uunista.

Tulipa testattua käsipainokyykkyä ja todettava on, että on muuten kertaluokkaa vittumaisempi ku tankokyykky. 40kg kässärit ihan riittävän painavat tuohon touhuun. Tiiä sit käykö paremmin tasapaino/corereenistä kuin jalkajumpasta.

Tulipa testattua käsipainokyykkyä ja todettava on, että on muuten kertaluokkaa vittumaisempi ku tankokyykky. 40kg kässärit ihan riittävän painavat tuohon touhuun. Tiiä sit käykö paremmin tasapaino/corereenistä kuin jalkajumpasta.
Yhden jalan kyykyssä 2x25kg ja 5x10 toistoa per jalka, tekee höpöä.

Pitsana ainoa vaihtoehto Dillinger.

Ja siinäkin hiukan liikaa kasviksia.

Yhden jalan kyykyssä 2x25kg ja 5x10 toistoa per jalka, tekee höpöä.

Pitsana ainoa vaihtoehto Dillinger.

Ja siinäkin hiukan liikaa kasviksia.
Pitänee kyllä pitkästä aikaa testata bulgarialainen kyykky, edellisestä suorituksesta lienee vuosikymmen.

Mitä pitsaa tulee, niin yksinkertainen on kaunista, eli perus pepperoni pitsa on kuningas jos pohja ja makkara on laadukasta.

Viimeksi muokattu:
Aktiaankin tuli henki- ja elämä. Jaksaisikohan kirmata lähelle 11€. Pappaosakkeilla kikkailu on keskimäärin pirun tylsää, mutta silti välillä kohtuu tuottoistakin. OMX indeksi runttaa päin vastustasoa, katsotaan kolahtaako pää kattoon vai jaksaako uida ylemmäs.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Sylvi-tädin lapsuudessa Ratto, Jallu ja Kalle kuuluivat jokaisen kaupan lehtihyllyyn. Olivat siellä ylärivillä, mutta kyllä sinne tenavankin kirkas katse ulottui. Siellä oli kannessa isoa paljasta tissiä ja täti reva levällään - tosin kuvaan oli haarovälin kohdalle laitettu tähti tms eli vain vähän karvaa pilkotti näkyviin. Otsikoissa mainostettiin ryhmäseksiä, tiukkaa pimppiä, kiihkeää himoa, mällin lentämistä, matkakertomusta seksilomalta.

Jotenkin siitä selvittiin.
#ihkomme

#sylvi

Minun treenipaikka.
Olen kuullut huhuja, että sen nimi muutettaisiin lähiaikoina Sylvi-halliksi.

Eikö iät ja ajat ole ollut käytäntö, että jos poikalapsi ei pärjää yksin pukuhuoneessa ja hän on liikkeellä vain äidin kanssa, valitaan naisten pukuhuone.

Vai onko niin, että pikkupoika on kuullut ja katsellut "Ihkomme"- laulun eikä äiti nyt halua ottaa sitä riskiä, että lapsi näkisi naisten pukkarissa tisuja ja pimperoita.

Tai sitten äiti haluaa nähdä paljasta mieslihaa. Kuten pakaraa ja penistä.

Voiko jostain lainata liikunnasta kiinnostuneen 4-5 vuotiaan poikalapsen?
Kaverin puolesta kysyn.

Ei olla Alicia vielä käyty yhdessä puntilla! Pitäisikö lähiaikoina toteuttaa?

Minun treenipaikka.
Olen kuullut huhuja, että sen nimi muutettaisiin lähiaikoina Sylvi-halliksi.

Eikö iät ja ajat ole ollut käytäntö, että jos poikalapsi ei pärjää yksin pukuhuoneessa ja hän on liikkeellä vain äidin kanssa, valitaan naisten pukuhuone.

Vai onko niin, että pikkupoika on kuullut ja katsellut "Ihkomme"- laulun eikä äiti nyt halua ottaa sitä riskiä, että lapsi näkisi naisten pukkarissa tisuja ja pimperoita.

Tai sitten äiti haluaa nähdä paljasta mieslihaa. Kuten pakaraa ja penistä.

Voiko jostain lainata liikunnasta kiinnostuneen 4-5 vuotiaan poikalapsen?
Kaverin puolesta kysyn.

Ei olla Alicia vielä käyty yhdessä puntilla! Pitäisikö lähiaikoina toteuttaa?
Minun mielestä homma pitäis sallia molempiin suuntiin.

Joskus vuosia sitten jossain kylpylässä, oiskohan ollut vuokatti, siellä oli unisex pukuhuone ja keskellä sellaisia suljettavia pikkukoppeja missä sitten vaihdettiin uikkarit. Ajatuksissani riisuin itteni munasilleen siinä pukkarin puolella ja käppäilin sen läpi suihkuun. Muutaman naisen ohi kävellessäni tajusin sitten ei näin🤭 Noh, onneksi minussa ei ole mitään nähtävää😁

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom