Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Max131 Villa Severino oli ihan jees, kiitos suosituksesta. Miinusta suppeasta viini- ja grappavalikoimasta sekä grappalasien puutteesta.

Muita havaintoja:
  • Viereisessä pöydässä oli tindertreffit tai ns. sugar daddy -tyyppinen järjestely päätellen nuorehkon naisen hameesta, joka oli suunnilleen samankokoinen kuin minun speedot (jalassa minulla kuitenkin nyt ns. pitkät housut).
  • Toisessa viereisessä pöydässä oli kaksi naisoletettua, jotka ahnaista katseista päätellen eivät ole ihan hetkeen nähneet oikeaa miestä. Ihmekös tuo täällä.
  • Yleisilme ja kipot/aseet on aika halpaa sorttia suhteessa pizzan laatuun.
IMG_3436.webp

IMG_3438.webp

1000033361.webp

Eskaloitui vähän myöhäiseltään. Naapurin syy. Mutta oisko 5 bombaytonicia menny ja mittariautoa tilaukseen.

Muoks. Ja nyt ei hienosteltu hedelmillä saatika jäillä. Tonic oli sentään kylmää.

Eskaloitui vähän myöhäiseltään. Naapurin syy. Mutta oisko 5 bombaytonicia menny ja mittariautoa tilaukseen.
Ota taksi aikataloon. Tarjoan 5 holy diveria slinkussa.

Tänne bruuveriin on muuten ihan ihan turha tulla viskille. Aika paljon huonompi valikoima kuin mulla kotona. Otin blondin belgialaisen (en väkisin).

Tänne bruuveriin on muuten ihan ihan turha tulla viskille. Aika paljon huonompi valikoima kuin mulla kotona.
No joo, raflat on rafloja. Tavarantoimittajien valikoima rajoittaa, kalliita kautta harvinaisia viskejä hankala ottaa hyllyyn kun liikkuvat hitaasti ja pitäs myydä jollain hölynpöly eurokatteella (versus siis kunnon prosenttikate), ettei hinnat ois ihan älyttömiä ja joku ostaakin.

Mut ite löydän kyl täältä parista mestasta ihan mukavasti aina jotain uusia tuttavuuksia.

No joo, raflat on rafloja. Tavarantoimittajien valikoima rajoittaa, kalliita kautta harvinaisia viskejä hankala ottaa hyllyyn kun liikkuvat hitaasti ja pitäs myydä jollain hölynpöly eurokatteella (versus siis kunnon prosenttikate), ettei hinnat ois ihan älyttömiä ja joku ostaakin.

Mut ite löydän kyl täältä parista mestasta ihan mukavasti aina jotain uusia tuttavuuksia.
Jep. Jos haluan maistella viskejä, menen kotiin tai St Michaeliin.

Tule hakemaan mut hotellin aulabaarista. Täällä on joulupukki ja (sulle) naisia.

Jep. Jos haluan maistella viskejä, menen kotiin tai St Michaeliin.

Tule hakemaan mut hotellin aulabaarista. Täällä on joulupukki ja (sulle) naisia.
Michael on kyllä hyvä.

Prkl, taksilla vähän matkaa köyhälle ja jos ois ollu yhtään siellä päin, oisin tullu nostaan mukia ja turiseen viskeistä.

Nyt jossain lasten baarissa olosuhteiden pakosta...

Onko Vokot julkistanut Omegan hankinnan jo virallisesti, vai kalastellaanko kommentteja vihjailevilla kuvilla? Ei ole ehtinyt seurata niin aktiivisesti keskustelua.

Ja ravintolat, Kamppi, niin. Onhan se ympäristö toki kökkö, mutta jos ei ole etsimässä mitään ihmeellistä, niin? Fisken på disken samassa (?) kerroksessa kuin pizza, huikean hyvä Skagen.

Mutta kun käy vaan joka toinen vuosi raflassa, niin Palace on aika passeli 😀

3 kpl Supermass Nutrition SUPERCARB (3 kg) -25%
Onko Vokot julkistanut Omegan hankinnan jo virallisesti

virallista on

no onhan se nyt aivan parasta puhaa

etenkin jos on alla Saksalanen Premium-luokan henkilöauto

silkkaa nautintoa #nautin

huomasin tuossa, että yllättävn suuri ero on rannekkellojen rannekkeillakin

sweitsiläisen rannekkeen hively tuotti TÄYSIN erlaisen tuntokokemuksen kun japanialaisen!

#nautin

Muita satunnaisia havaintoja ja kohtaamisia 13. päivä perjantailta:

• Finskin stuertti pahoitteli suuresti, että joutui tarjoilemaan minulle kuohuviinin sen sijaan että tämän normaalin asiakaskohtelutilanteen olisi hoitanut hänen erittäin viehättävä naispuolinen kollegansa. No ei se mitään, molempien kanssa olen lentänyt monta kertaa aiemminkin. Käsi lippaan ja seuraavaan kertaan.
  • Viereisessä pöydässä on viisi ”miestä” ja yksi nainen. Taas näyttää siltä, että @Max131 olis kannattanut ottaa taksi tänne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom