- Ikä
- 35
Ei mitään aivoja rasittavaa nyt. Miekan ja hatun aika on joskus, mutta ei vielä.Aina voi kokeilla koulua. Regressioanalyysin tehtävät tekemättä ja palautuspäivä tänään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään aivoja rasittavaa nyt. Miekan ja hatun aika on joskus, mutta ei vielä.Aina voi kokeilla koulua. Regressioanalyysin tehtävät tekemättä ja palautuspäivä tänään.
Ee saakeli otatko varastonaisen :DVarastohenkilön työtä suosittelen!
Tilastotiedettäkö nää menit lukemaan vai joku data-analytiikan opintokokonaisuus?Aina voi kokeilla koulua. Regressioanalyysin tehtävät tekemättä ja palautuspäivä tänään.
Ee saakeli otatko varastonaisen :D
Kyllä mulla on ihan muut syyt ku pimeys. Tai voihan se olla pimeys, mutta mä kyllä tykkään kun tulee syksy ja talvi ja pimeys.Minulla ollut vähän samanlaisia tuntemuksia. Etenkin eilen. Alkaa selvästi pimeys painamaan
...hienon kuuloista...
Auta!
View: https://www.instagram.com/p/CxdAmS4Oj3_/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Saat vaihdossa tämän suonsilmäkkeen. Upottaa, eikä tuolta meinaa millään päästä pois! Kotityöt eivät tällä käynnisty!
View: https://www.youtube.com/watch?v=i3k4JidPzVo
Se op qr koodi toimii tai ei toimi. Mulla ei toiminut. Varaa aika konttoriin jos ei lähe pelittää.
Niin onko ongelma siis se, että sulla on joku sotien aikainen puhelin, jonka Android-versio on niin vanha, että tuo Dansken appis ei enää toimi sen kanssa kunnolla? Ja et saa sitä uutta luuria otettua käyttöön?Minulla DanskeBank
Ennen tätä kyseenalaista uudistusta ei ollut ongelmia.
Jotain ei-aivotyötä
Niin onko ongelma siis se, että sulla on joku sotien aikainen puhelin, jonka Android-versio on niin vanha, että tuo Dansken appis ei enää toimi sen kanssa kunnolla? Ja et saa sitä uutta luuria otettua käyttöön?
Koska siis tuohan varmaan ratkeais sillä, kun otat vaan sen uuden luurin käyttöön, vaikka just noiden verkkopankkiappisten siirto vituttaakin.