Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen mahdollisesti pyöritellyt pyöräkauppojen verkkosivuja tässä. Tuli tehtyä pari fillarilenkkiä ja kamala kuume päivittää pyörä uudemmaksi... Eikä työsuhdepyöräedun olemassa olo helpota tätä painiskelua kyllä ollenkaan. Mitään järkeähän ei ole.
 
Olen mahdollisesti pyöritellyt pyöräkauppojen verkkosivuja tässä. Tuli tehtyä pari fillarilenkkiä ja kamala kuume päivittää pyörä uudemmaksi... Eikä työsuhdepyöräedun olemassa olo helpota tätä painiskelua kyllä ollenkaan. Mitään järkeähän ei ole.
Minulla samanlaista harkintaa täällä päässä! Jos sähköä tällä kertaa ns. käyttövoimaksi.
 
Olen mahdollisesti pyöritellyt pyöräkauppojen verkkosivuja tässä. Tuli tehtyä pari fillarilenkkiä ja kamala kuume päivittää pyörä uudemmaksi... Eikä työsuhdepyöräedun olemassa olo helpota tätä painiskelua kyllä ollenkaan. Mitään järkeähän ei ole.
Ootko kattonu sen teidän firman sopparin, että se on järkevä? Ts. miten lunastukset jälkeen ja kesken sopimuskauden, miten pääsee sopparista eroon kesken kauden, mitä kaikkia kuluja siihen on tungettu, miten vakuutukset esim. varkauksissa jne. Ja että sen toimijan kautta yleensä saa semmoisen pyörän, minkä haluais, kun omakin toimija rajoittanut aika paljon kumppaniverkostoaan.

Koska alkanu itteä vähän arveluttaan nykyisellään, kun on kaikenlaisia korottomia osareita (sähkö)fillareihin, että kannattaako noihin työsuhdeliisarisopimuksiin enää sitoa itteään pelkän sen veroedun takia. Ainakin tuon Vapauden kautta otetun pyörän palautus kesken kauden kävis saatanan kalliiksi ja lunastuskin näyttää niin kalliilta, että kaikki veroetu mitä tuosta ois saanu lunastaessaan, menee viemäristä.
 
Meille sais tulla omenavarkaisiin, ihan håmåna omenoita.
No hei, joku omppukilju kasvihuoneen nurkkaan? Kanelista ja vaniljatangosta makua. On joulupöytäänkin sit juomat.

Tai sikala. Nehän on hienoja eläimiä, eikä varmasti ole naapurilla.

Muitakin ideoita olis, mutta jätetään nyt varastoon.
 
Back
Ylös Bottom