Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luiskahti tänään työ maalla 12h, mutta tulipa savotta valmiiksi.

Muuten hyvä päivä, puhelin soi vain kerran eikä havaintoja ihmisapinoista.

Pari kaaniaa kävi kyllä hakemassa puita, niissä toki oli kuljettajana joku kahdella jalalla kävelevä.
 
1000051504.webp

Maxin, vai kenen olikaan, koodaama suodatin toimii kyllä hyvin.
 
Saatanan järkevyyteen
"Olen okkultisti, ja minä luen harvase ilta iltarukouksen: Jeesus Kristus anna minulle rakkautta ystäviäni kohtaan. Kunnioitettu Lucifer anna minulle tahdonvoimaasi, että pääsisin harmaan kiven lävitse. Saatana, anna minulle saatanallista järkeäsi. Koska Saatana on järjen isä, ja mitä enemmän meillä on järkeä ja oveluutta, sitä paremmin me pärjäämme tässä maailmassa."
Laitetaanpas tämä pois kuleksimasta, niin pääsee raaka-ainepostaamaan muutakin.


View: https://www.youtube.com/watch?v=7KKuRpAphbY

Sexdictator Lucifer
 
Parin päivän bemaroinnin jälkeen tajusin, että en ihan helvetin pitkään aikaan ole edes muistanut, että autolla ajaminen voi kivaa. Sen jälkeen, kun saabeilu erinäisistä syistä loppui, olen viimeisen kymmenen vuoden aikana varmaan kerran kerran hymyillyt auton ratissa, kun autovuokraamo löi talvikelillä käteen Q7:n nelivetona.

Kiva että elämäntilanne taas pitkästä aikaa antoi myöten hommata auton eikä vain kulkuvälinettä.
 
Parin päivän bemaroinnin jälkeen tajusin, että en ihan helvetin pitkään aikaan ole edes muistanut, että autolla ajaminen voi kivaa. Sen jälkeen, kun saabeilu erinäisistä syistä loppui, olen viimeisen kymmenen vuoden aikana varmaan kerran kerran hymyillyt auton ratissa, kun autovuokraamo löi talvikelillä käteen Q7:n nelivetona.

Kiva että elämäntilanne taas pitkästä aikaa antoi myöten hommata auton eikä vain kulkuvälinettä.
Itse totesin tänään että kyllä ennen oli autoilukin kunnollista.

 
Ja mistä hele--- paratiisista sinä olet saanut sellaisen käsityksen, että meitsi niin kuin muka olisi jotenkin MIESoletettuseuran tarpeessa (pl. toistuva Saatanan objektifiointi ja palvonta :LOL: ).
No siis, jos suoraan puhutaan, niin kyllähän tuo sinun toiminta on sellaiselta kevyesti puutteessa olevan naisoletetun toiminnalta vaikuttanu :D
 
Offtopic: joku vekkuli pystyprässi (siis ihan suoraan ylöspäin liikkuva) tullu salille. Otti jotenkin hyvin etureisiin, joskin pikkaisen haittas tekemistä, kun jalkapohjat meinas jotenkin kramppailla.

Eli siis bodattu. Päälle butter chicken. Kohta naisten voimistelu ja puolikova lahkeeseen.
 
entä jos olisi pääni reisien välissä niin korvani eivät kuulisi mitn
No ite ainaki on jo tullu niin vanhaksi, ettei pelkästään sen takia kyllä jaksa vaivautua.

Mutta toki jos niin valioyksilön löydät, että näyttää siltä miltä kuvailit ja päästää jalkoväliin kummankaan puhumatta mitään, niin kerro toki sitte täällä.
 
Back
Ylös Bottom