Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä nämä eivät korvakuulolta tarkasteltuna enää ole yhtään ihania.näin äsken semmoisen NAISen, että saispa .......!
oli suorastaan ihana!
aivan vain näin niinkun silmämääräisesti tarkasteltuna
Misofoonikon painajainen.Älä huoli, sweet summer child. Minä voin kertoa.
Mukbang is an online audiovisual broadcast in which a host consumes various quantities of food while interacting with the audience.
[MEDIA]
katso liitettä 265310
Maxin, vai kenen olikaan, koodaama suodatin toimii kyllä hyvin.
Lispetin linkkejä ei valitettavasti voi avata, on insta viikon kuralla sen jälkeen.Kyl se näkyy jos sinne uskaltautuu...
Oispa mitään aktiviteettia.
Yleensä nämä eivät korvakuulolta tarkasteltuna enää ole yhtään ihania.
"Olen okkultisti, ja minä luen harvase ilta iltarukouksen: Jeesus Kristus anna minulle rakkautta ystäviäni kohtaan. Kunnioitettu Lucifer anna minulle tahdonvoimaasi, että pääsisin harmaan kiven lävitse. Saatana, anna minulle saatanallista järkeäsi. Koska Saatana on järjen isä, ja mitä enemmän meillä on järkeä ja oveluutta, sitä paremmin me pärjäämme tässä maailmassa."Saatanan järkevyyteen
Laitetaanpas tämä pois kuleksimasta, niin pääsee raaka-ainepostaamaan muutakin.
View: https://www.youtube.com/watch?v=7KKuRpAphbY
meinaatko viikon päästä mennä kuulostelemaan toista mecemiestä eli gettomattia?lavvantaina koskelle punkkifesteille
Olin väärässä. Aivan vitun kamala päivä ja seuraava aasi joka soittaa ja kysyy et kerkeenkö hoitaan jotain saa suoraa huutoa. Perkeleen vitun työmaa saatana.Toivoa täynnä.
Itse totesin tänään että kyllä ennen oli autoilukin kunnollista.Parin päivän bemaroinnin jälkeen tajusin, että en ihan helvetin pitkään aikaan ole edes muistanut, että autolla ajaminen voi kivaa. Sen jälkeen, kun saabeilu erinäisistä syistä loppui, olen viimeisen kymmenen vuoden aikana varmaan kerran kerran hymyillyt auton ratissa, kun autovuokraamo löi talvikelillä käteen Q7:n nelivetona.
Kiva että elämäntilanne taas pitkästä aikaa antoi myöten hommata auton eikä vain kulkuvälinettä.
No siis, jos suoraan puhutaan, niin kyllähän tuo sinun toiminta on sellaiselta kevyesti puutteessa olevan naisoletetun toiminnalta vaikuttanu :DJa mistä hele--- paratiisista sinä olet saanut sellaisen käsityksen, että meitsi niin kuin muka olisi jotenkin MIESoletettuseuran tarpeessa (pl. toistuva Saatanan objektifiointi ja palvonta ).
No ite ainaki on jo tullu niin vanhaksi, ettei pelkästään sen takia kyllä jaksa vaivautua.entä jos olisi pääni reisien välissä niin korvani eivät kuulisi mitn