Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Työpaikalla punnerrus, leuka sekä lisäpainot, kp+kuminauhaa, kotona trap bar. Vain kerran viikkoon salille nolaamaan itseni lauantai ehtoolla kun minimaalisesti todistajia paikalla.
Minähän oon vienyt tän oikeasti aivan äärimmäisyyksiin mutta toiseen suuntaan, käyn kyllä nyt lähinnä aikaisin aamulla jolloin ei välttis ketään muuta.
Mutta... oon kuvannut koko helahoidon ja laittanut tubeen, mikä kummallisinta niin kohta 10 "jaksoa" eikä yhtään valitusta eikä ulinaa vääristä tekniikosta tai painoista.
Yhteen paikkaan muualla laitoin 2 toiston pätkän verran hauiskääntöä käsipainolla, siihen tuli joku urpå selittämään kuinka menee koko treeni hukkaan kun ei tee hitaita negatiivisia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä olen päässyt junppailussa jo aikaa sitten siihen pisteeseen, että jos vieressä esinmerkikis kyykyyn-ylös-liikettä Minua noin 30cm lyhee ja kevee vosu tekee paljon raskaimmilla punnuksilla niin ei häiritte yhtään, koska: vanha&väsynyt
 
En halua mitenkään painostaa, mutta joko nää oot hommannu suoran linjan Saatanalle?

Toisin kuin nämä Jessen puolesta olettelijat, niin Minähän en olettele, että Saatanalla olisi minkään Valtakunnan tarvetta tai tilausta saada elämäänsä lisää kaverihommia tai kaverihommia.

Ja mistä hele--- paratiisista sinä olet saanut sellaisen käsityksen, että meitsi niin kuin muka olisi jotenkin MIESoletettuseuran tarpeessa (pl. toistuva Saatanan objektifiointi ja palvonta :LOL: ).

Onneksi sentään Saatanan järkevyyteen voimme luottaa. :heart:
 
saa nähdä pääsemmekö(Minä) enää ikinä Miehekkäisiin sinisten kiekkojen käyttöön(60kg)

tuossa kun oli yli vuoden kyykkäämättä koska polvi, meni selkä niin heikoksi että nyt se ottaa niin sinne

reisissä ei ole mitään vikaa, suoritus tuntuu kaikkialla muualla
 
näin äsken semmoisen NAISen, että saispa .......!

oli suorastaan ihana!

aivan vain näin niinkun silmämääräisesti tarkasteltuna
 
Back
Ylös Bottom