Minä niitä sitten hiljaa itsekseni paheksun.ortappa huomista! uskoisin, että monta herkullisen suuhunpantavan näköistä tuoppia olutta on valokuvattuna tänne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä niitä sitten hiljaa itsekseni paheksun.ortappa huomista! uskoisin, että monta herkullisen suuhunpantavan näköistä tuoppia olutta on valokuvattuna tänne
Joo ja polven pitäis kai olla suorana myös. Oikeestihan polvi ei ainakaan lukkosuorana taida olla ja ihan jokaisella askeleella ollaan ilmassa, mutta kun ei ole videotuomarointia niin väliäkö tuolla.Eikös siinä ole tarkoitus ottaa mahdollisimman pitkiä juoksumaisia askelia, mutta niin, että joku jalka koskettaa aina maahan? (Gontsa ois vahvoilla, pitäs vaan joku kulutussuoja olla keskimmäisessä, ku juoksentelee.) Joo, ihan hullu laji. Ja tällä kertaa kattomatta tiedän, että eivät kilpailijat muutenkaan kovin terveiltä näytä, vaan ovat melkoisia nälkäkurkia.
Juuei.saattaahan sitä nukkuessa olla?
Ajattelin mennä syömään lähikahvilaan possumunkin.
Minä niitä sitten hiljaa itsekseni paheksun.
Mulla takalukkojumiin viimeyönä.Niskatkin väännetty nurin unessa.
Oijoi. Kaks kuukautta ilman suklaata kahvin kyljessä ja nyt kun alkaa dieetin loppurutistus niin täällä näkyy kaikkea hyvää.
Eikös kaiken pitäisi olla vain m u k a v a a?
Olen pitkälti samaa mieltä, se on vain loputonta ja nousujohteista tuskaa jos sille tielle lähtee.Mä kyllä uskon että reenihommat edistyy parhaiten nimenomaan tuolla tavoin. Tekee mukavan ja sit vähän enempi ens kerralla. Niin pysyy terveenä nousujohtoisena.
Kardiohommat taasen perustuu pelkästään tuskaan. Ainut tapa edetä on lisätuska.
Piti sanoa, mutta hoitikin ihan ite.Sylvi ei aina malta olla hiljaa.
#jotainrotia
Kunhan nyt saisi sen verran rautaa tankoon että kehtais päiväsaikaan käydä jumppaamassa.