Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös siinä ole tarkoitus ottaa mahdollisimman pitkiä juoksumaisia askelia, mutta niin, että joku jalka koskettaa aina maahan? (Gontsa ois vahvoilla, pitäs vaan joku kulutussuoja olla keskimmäisessä, ku juoksentelee.) Joo, ihan hullu laji. Ja tällä kertaa kattomatta tiedän, että eivät kilpailijat muutenkaan kovin terveiltä näytä, vaan ovat melkoisia nälkäkurkia.
Joo ja polven pitäis kai olla suorana myös. Oikeestihan polvi ei ainakaan lukkosuorana taida olla ja ihan jokaisella askeleella ollaan ilmassa, mutta kun ei ole videotuomarointia niin väliäkö tuolla.
 
se se olisikin kun otettaisiin var käyttöön kävelyssä

montakohan kynmentä minuuttia tulokset heikentyisivät: sillä silmänräpäyksellä(EÖB)
 

No mitä, hyvinhän se on sinne sopinu. Niinku polttomoottorin mäntä sylinteriin. Tai gontsan kalu timmiin puohon. Ihme kitinää.

TIlatkaa palvelupisteeseen se paketti, jos ette osaa ottaa sitä ulos automaatista. Työllistätte samalla suomalaisia.
 
Tänään jumppahommat holdissa, huomenna alkaiskin kyykyn petraaminen ihan tosissaan.
Pitikin mennä kysymään viisaammalta miten sitä alkaisi tekemään, pilasi mun mielestä minun ovelan ja loistavan suunnitelman esittämällä aivan sysipaskan ja etenkin vittumaisen&kivuliaan tavan.
Eikös kaiken pitäisi olla vain m u k a v a a?
 
20240801_132210.webp

MPK:n uusin pyssykkä. Tuon saa varmaan ripustettua näppärästi soppatykkiin.
 
Eikös kaiken pitäisi olla vain m u k a v a a?

Mä kyllä uskon että reenihommat edistyy parhaiten nimenomaan tuolla tavoin. Tekee mukavan ja sit vähän enempi ens kerralla. Niin pysyy terveenä nousujohtoisena.
Kardiohommat taasen perustuu pelkästään tuskaan. Ainut tapa edetä on lisätuska.
 
Mä kyllä uskon että reenihommat edistyy parhaiten nimenomaan tuolla tavoin. Tekee mukavan ja sit vähän enempi ens kerralla. Niin pysyy terveenä nousujohtoisena.
Kardiohommat taasen perustuu pelkästään tuskaan. Ainut tapa edetä on lisätuska.
Olen pitkälti samaa mieltä, se on vain loputonta ja nousujohteista tuskaa jos sille tielle lähtee.

Kunhan nyt saisi sen verran rautaa tankoon että kehtais päiväsaikaan käydä jumppaamassa.
 
Back
Ylös Bottom