Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku on yrittäny soittaa kun olen ollu jo nukkumassa...klo 2130...kroatian suuntanumero. Olenkohan voittanut lotossa kroatiassa?
 
Päivän provo heti aamusta:

1697862511690.png
 
Missä mä olen?

Mitähän sitä tänään tekisi, vähän pohtinut jos kävisi kävellen uimassa, siinähän sitä onkin jo pariksi tunniksi ohjelmaa.
Auto pitäisi siivota sisältä mutta ei nyt vähempää voisi kiinnostaa.

Täällä ei ole tänään John Wick 4 leffaa, onko se siirtynyt jo suoratoistoon johonkin? Spede leffa olisi mutta se taitaa olla ihan spedeleffa ja tulee varmaan aika nopsaan jostain yleltä ilmaiseksi.
 
Vasebookin suositukset 6/5. "Tässä jotain ryhmiä, joista saattaisit pitää: Volvo C40"

Eläessäni omistanu edes autoa, ainakaan virallisesti. Nuorena kollina oli joku mikä lie Datsun monttuautona, mutta joku otti ja poltti sen.
 
Mistä moinen emoji, täällä ainaki vain sama -8 oli noihin aikoihin, ku eilenki samaan aikaan.

Perhana, olipa touhukas aamu, kuuelta ylös ja vasta hetken ny ehtiny silmäillä pakkista.
Pari tuntia hereillä, mennyt lähinnä kahvia juodessa. Jos kohta verstaalle, tänään ohjelmassa perinteinen kasettimankan asennus ja varmaan muutakin pientä.
 
Oiskohan se sit kuntosalia seuraavaksi. Loppupäivän jos pesis kesä/syksy takkia ja housua ja lämmittäis leivinuunia. Piti kaivaa koiran kusetukseen jo toppapuku, muuten ois munia kylmännyt.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom