Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Harvemmin näitä laitan päälle mutta tuli mulle täysin uutena laitettua.
On sellaista asennemusaa kun perjantaina illalla suihkun jälkeen pistetään päälle kun laittaa itseään ratakuntoon, samalla kun suihkii menneniä kainaloon niin vakuuttaa itselle olevansa kylän kovin uros joka kaataa pirkkoa kuin viikate.
Taisit juuri kuvailla jäsen vokotin pe illan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taisit juuri kuvailla jäsen vokotin pe illan.
Hullun surullista lukea aina noista Vokotin reissuista. En ole läheskään niin komea, kuin tämä edellinen herrasmies, mutta lähes kaikkea olen saanut naisten seurassa kokeilla/kokea, mitä olen vain ikinä ilennyt/rohjennut pyytää. Ja jos ei pysty pyytämään, ei varmaan mitään voi kokea. 😔
 
Luulen jäsen V:n vakuuttavan itselleen että tänäänkin ei onnistu, eli aivan vääränlaista psyykkausta.

ei tartte vakuutella mitään, kun ei ole pienintäkään aikomusta yrittää sanoa kenellekkään moi

juon riittävän määrän kaljaa ja menen nukkumaan, se suoritus piisaa
 
Hullun surullista lukea aina noista Vokotin reissuista. En ole läheskään niin komea, kuin tämä edellinen herrasmies, mutta lähes kaikkea olen saanut naisten seurassa kokeilla/kokea, mitä olen vain ikinä ilennyt/rohjennut pyytää. Ja jos ei pysty pyytämään, ei varmaan mitään voi kokea. 😔
Minä en ole mitenkään erityisen komea mutta jos kiinnostun ihmisestä tosissaan niin teen kyllä töitä sen eteen että ansaitsen hänen kiinnostuksen.
Mutta olen niin hemmetin hidas etten vain ehdi siihen jossain kuppilassa, ei ole jostain syystä edes ollut kiinnostusta opetella olemaan nopeampi joten ymmärrän häntä varsin hyvin.
 
Juu, se puoliso hankitaan silloin 20-25 vuotiaana. Olin silloin semmoinen uros, että oli jopa itsetunto kohdallaan (ja tietty ihan vitun hyvä joraamaan, kts. breikkitausta).

Nykyään en saisi varmaan edes maksamalla.

Sitten vaan eletään niin, että puoliso jaksaa katsella. Hoidetaan mahd. lapset kunnon isän tapaan.

Jos tässä 32 vuoden jälkeen jäisi sinkuksi niin sitä se loppuelämä olisi.
 
Juu, se puoliso hankitaan silloin 20-25 vuotiaana. Olin silloin semmoinen uros, että oli jopa itsetunto kohdallaan (ja tietty ihan vitun hyvä joraamaan, kts. breikkitausta).

Nykyään en saisi varmaan edes maksamalla.

Sitten vaan eletään niin, että puoliso jaksaa katsella. Hoidetaan mahd. lapset kunnon isän tapaan.

Jos tässä 32 vuoden jälkeen jäisi sinkuksi niin sitä se loppuelämä olisi.
Perse, muokkausaika meni. Jos viestistä jäi epäselväksi, niin 32 vuoden liiton jälkeen.
 
Siis väärin tein!

IMG_6030.jpeg
 
Pyörä kausi ohi ja tallilta kotiuduttu, talviteloilla tänään ja sitten odottamaan ensi kevättä. Oli todella hyvä ajokausi ja kivaa oli, ihan mahtavaa hommaa ja kun alla suhteellisen uusi laite, niin entiseen verrattuna mukavuus vaan nousi tänä vuonna.
 
Back
Ylös Bottom